تیم فوتبال بهمن شیراز در هفته سوم مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم کشور در شیراز برابر ابومسلم مشهد متوقف شد.
کد خبر: ۱۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۶ 17 March 2015
به گزارش تابناک فارس و بهنقل از ایرنا این بازی که عصر دوشنبه در ورزشگاه حافظیه برگزار شد هر دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

در نیمه این دیدار دو تیم بازی متعادلی ارایه دادند و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و تنها فرصت گلزنی این نیمه نصیب تیم میزبان شد اما مهاجم این تیم در حالی که با دروازبان ابومسلم تک به تک شده نتوانست استفاده کند و توپ را از دست داد تا این نیمه هر دو تیم بدون گل راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم بازی بهتری را از هر دو تیم شاهد بودیم و پس از اینکه ضربه بازیکن تیم بهمن به تیردروازه تیم ابومسلم برخورد کرد و توسط دروازه بان مهار شد و لحظاتی بعد بر روی یک ضد حمله مهردا نوری موفق شد دروازه تیم بهمن را باز کند و تیمش را یک بر صفر جلو اندازد .

تیم بهمن بعد دریافت گل حملات بسیاری را بر روی دروازه تیم حریف ترتیب داد و در دقیقه 75 موفق شدند از روی نقطه پنالتی توسط داریوش شجاعیان به گل تساوی دست یابند و سرانجام بازی با تساوی یک بریک پایان یافت و تیم بهمن دو امتیاز حساس را از دست داد.

تیم بهمن با این تساوی در پایان هفته سوم گروه یک مرحله نهایی این مسابقات با پنج امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت ، در این گروه پارس جنوبی جم با هفت امتیاز صدرنشین است.

پس از پایان این مرحله که شش تیم در دو گروه حضور دارند تیم اول هر گروه مستقیما به لیگ دسته اول صعود خواهد کرد و تیم های دوم هم در مرحله حذفی به دیدار هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کرده به دسته اول مشخص شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار