حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه سلماس اظهار کرد: این جنايات بخشي از توطئه هاي دولت های استکباری مي باشند که عليه وحدت جهان اسلام طراحي کرده اند و باعث شده اند در چند سال اخیر بیش از 30 هزار نفر از مسلمانان به خاک و خون کشیده شوند.
کد خبر: ۱۴۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 18 December 2015
وی افزود: اصلی ترین هدف جنایات غربی علیه مسلمانان در منافع استکباری آنها می باشد از طریق حمایت از اندیشه ها و فرقه هایی مانند سلفی گری و وهابیت نیز در صدد رسیدن به اهداف شوم خود علیه مسلمانان جهان تلاش می کنند.

خطیب جمعه سلماس بیان کرد: قتل عام‌ اخیر مسلمانان حاصل پيوند نامبارک فرهنگ غربي و وهابيت خبيث است که البته وهابيت هم منبعث از فرهنگ خشونت طلب غرب می باشد و عجز و ناتواني دنياي غرب در مقابل انديشه هاي زلال تشيع و انقلاب اسلامي آنها را به سمت انتقام از شيعيان مظلوم نيجريه وادار کرده است.

وی با اشاره به آغاز هفته وحدت عنوان کرد: وحدت شیعه و سنی و نمود آن در این هفته مبارک که با میلاد رسول اکرم (ص) آغاز می شود، نشات گرفته از همدلی همه مسلمانان در اصول اساسی اسلام می باشد که در این باره اجازه نفوذ دشمنان جهت ایجاد تفرقه بین مذاهب تشیع و تسنن را نخواهیم داد.

وی به سخنی از مقام معظم رهبری در مورد لزوم حفظ وحدت اشاره کرد و گفت: مهمترين دسيسه دشمن در جهت اعمال خواسته ها و اميال شيطاني خويش، ايجاد تفرقه واختلاف بين مسلمانان است و در این مسیر باید توجه مردم و مسئولين به حفظ وحدت باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار