فرماندار اسدآباد با اشاره به تحرکات انتخاباتی کاندیداهای احتمالی مجلس در اسدآباد، گفت: مدیران نباید از امکانات دولتی برای کاندیداها استفاده کرده و در هیچ مجلس شبانه‌ای که جنبه تبلیغاتی دارد، حضور یابند.
کد خبر: ۱۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹ 18 March 2015

فرماندار اسدآباد با اشاره به تحرکات انتخاباتی کاندیداهای احتمالی مجلس در اسدآباد، گفت: مدیران نباید از امکانات دولتی برای کاندیداها استفاده کرده و در هیچ مجلس شبانه‌ای که جنبه تبلیغاتی دارد، حضور یابند.

به گزارش فارس ؛ مسعود بکایی در شورای اداری اسدآباد، با قدردانی از تلاش‌های یک ساله مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها، اظهار کرد: ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان، طی امسال نشان از این دارد که در اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید خوب عمل کردند.

وی با اشاره به اینکه وحدت بین مدیران دستگاه‌های اجرایی، نماینده مجلس، فرماندار و امام جمعه حاکم است، تصریح کرد: البته برخی نارضایتی‌ها و ناهماهنگی‌ها بین برخی ادارات و نهادها وجود دارد که با صبوری و تعامل بیشتر این امر حل‌شدنی است.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه اعتبارات سال 92 مبلغ 9.5 میلیارد تومان بوده که 37 درصد آن تخصیص یافته است، افزود: در سال‌ جاری نیز میزان اعتبارات استانی و ملی به 75 میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات شهرستان، خاطرنشان کرد: از میزان اعتبارات امسال 62 درصد آن تخصیص یافته است.

بکایی با اشاره به عملکرد یک ساله دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: در بخش بهداشت و درمان آغاز فاز اول بیمارستان قائم با 4 میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی با اشاره به آسفالت راه‌های دو روستا و یک مسیر بین شهری اسدآباد به آجین، گفت: در این شهرستان 25 کیلومتر راه و شریان اصلی وجود دارد که در مسیر اسدآباد به جنت‌آباد نیوجرسی نصب شده است.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه اشتغال و سرمایه‌گذاری یکی از اولویت‌های مهم در کاهش نرخ بیکاری و آسیب‌های اجتماعی است، گفت: در این راستا چندین واحد اقتصادی برای اشتغالزایی راه‌اندازی شدند.

وی با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات مجلس گفت: این روزها تحرکات انتخاباتی با حضور برخی از کاندیداهای احتمالی در مجامع عمومی، مجالس ترحیم، شادی و منازل مردم آغاز شده است.

بکایی با اشاره به اقدام کاندیداهای احتمالی مجلس برای ساماندهی و جذب همکاری افراد مختلف، از مدیران خواست خود را درگیر این برنامه‌ها نکنند و در این گیرودارها مسیر اداری خود را فدای منافع انتخاباتی افراد نکنند.

وی تأکید کرد: مدیران ادارات و نهادهای دولتی نباید از امکانات دولتی برای کاندیداها استفاده کنند و حق هیچ‌گونه حمایتی از آنان را ندارند.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه مدیران نباید در هیچ مجلسی که جنبه تبلیغاتی دارد، حضور یابند، افزود: البته هر فردی حق دارد متناسب با نوع دیدگاه خود کاندیدایی را مدنظر داشته و در انتخابات به او رأی دهد.

وی بر برگزاری انتخاباتی سالم و آزاد در شهرستان تأکید کرد و گفت: باید با برگزاری انتخاباتی خوب و سالم، سعی کنیم مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات شرکت کنند و آزادانه به هر کسی که مدنظر دارند، رأی دهند.

بکایی در خصوص جابجایی و تغییر مدیران در تصدی ادارات، گفت: نظر فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان‌ نسبت به هرگونه جابجایی شرط اساسی و اصلی است.

وی ادامه داد: چنانچه مدیری در شهرستان متوجه جابجایی خود از سوی مدیرکل مربوطه و یا افراد خاصی شده، حتماً فرمانداری را در جریان بگذارد.

وی با بیان اینکه تغییرات در مدیریت ادارات باید متناسب با دیدگاه‌های فرمانداری شهرستان صورت گیرد، افزود: البته نظر امام جمعه و نماینده مجلس در خصوص تغییر مدیران لحاظ می‌شود، اما شرط اساسی و اصلی فرمانداری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار