کد خبر: ۱۴۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 20 December 2015
به گزارش تابناک، مسابقات فوتبال رو میز قهرمانی کشور در اصفهان پایان یافت
 رقابت های فوتبال رومیز قهرمانی کشور جمعه شب با معرفی نفرات برتر در اصفهان پایان یافت.

در پایان این مسابقات در بخش بانوان و در مسابقات تک نفره، شکیبا زیدی از استان اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت، ستاره امینی از استان اصفهان نایب قهرمان شد و تکتم نجفی از خراسان نجفی مقام سومی را از آن خود کرد.
در رقابتهای دوبل نیز، تیم استان اصفهان با ترکیب شکیبا زیدی و ستاره امینی سکوی قهرمانی را کسب کرد، تیم خراسان رضوی متشکل از مریم پارسا و تکتم نجفی دوم شد و تیم دیگری از استان اصفهان با ترکیب مرجان زیدی و شهرزاد زیدی بر سکوی سوم ایستاد.
در بخش مردان و در رقابتهای تک نفره، عماد عزیزی بازیکن اصفهانی تیم سیرجان استان کرمان قهرمان شد، سعید جان نثاری از استان اصفهان مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و علی شیرمحمدی از سیرجان به مقام سوم دست یافت.
مسابقات دوبل نیز با قهرمانی تیم سیرجان با ترکیب عمار عزیزی و علی شیرمحمدی، مقام دومی تیم همدان با ترکیب امید عباسی و حسین امینی و سومی تیم تهران متشکل از پویا فرج خدا و کریم اسدی پایان یافت.
به نفرات برتر این رقابت ها مدال، لوح و جایزه نقدی اهدا شد.
این رقابت ها بصورت انفرادی و دوبل تیمی با حضور افزون بر 50 ورزشکار از استان های تهران، زنجان، کرمانشاه، فارس، کرمان، خوزستان ، البرز، مرکزی، خراسان رضوی و اصفهان در روزهای پنجشنبه و جمعه در آکادمی اختصاصی فوتبال رومیز، دارت و بازیهای الکترونیکی برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار