فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی: راننده خودرویی که با بی‌توجهی به ایست مأموران اقدام به فرار کرد پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز متوقف و در بازرسی از خودرو 439کیلوگرم تریاک کشف شد/ در سه عملیات جداگانه سه دستگاه خودرو توقیف و پنج سوداگر مرگ دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند
کد خبر: ۱۴۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 20 December 2015

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی از کشف 548کیلوگرم تریاک طی 24ساعت گذشته در شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش تابناک، سرهنگ مجید شجاع گفت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان طبس هنگام کنترل محورهای عبوری در محور طبس-یزد به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و به خودرو دستور ایست دادند.

وی ادامه داد: راننده خودرو با بی‌توجهی به ایست مأموران اقدام به فرار کرد که پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز مأموران خودرو را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو 439کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: در ادامه این عملیات مأموران"رباط خان" طبس یک دستگاه خودروی سمند که به عنوان راه پاک کن سعی در انتقال محموله مواد مخدر را داشت متوقف و متهمان دستگیر شدند.

شجاع تاکید کرد: در عمليات ديگر مأموران کلانتری شهرستان طبس از یک دستگاه نیسان که در محور طبس-ده محمد در حال حرکت بود 109کيلوگرم ترياک را کشف کردند .

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات‌ها سه دستگاه خودرو توقیف و پنج سوداگر مرگ دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار