کد خبر: ۱۴۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 21 December 2015


با حضور مسئولان کمیته امداد امام خمینی استان البرز، خیرین قشر اصناف شهرستان فردیس صبح امروز طی برگزاری جلسه‌ای گردهم آمدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی استان البرز صبح امروز در حاشیه گردهمایی اصناف شهرستان فردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در کمیته امداد این استان و سایر شهرستان‌ها اظهار داشت: هم‌اکنون در راستای اجرای این طرح 5500 فرزند تحت پوشش هستند که از سوی خیرین حمایت می‌شوند.

سیدهادی کرابی از فعالیت حدود 30 هزار خیر در کمیته امداد امام خمینی استان البرز خبر داد و افزود: با کمک حامیان و خیرین به صورت ماهیانه مبالغی برای تمامی مددجویان تحت پوشش این نهاد واریز می‌شود.

وی خواستار افزایش حمایت اقشار مختلف مردم از جمله اصناف از کمیته امداد و افراد تحت پوشش این نهاد شد و عنوان کرد: خیرین و فعالان این عرصه باید همت کنند و با ارائه دستاوردهای این نهاد و عملکرد اجرای طرح‌های محسنین و اکرام به سایر مردم و خانواده خود، به صورت زنجیره‌وار این روند را توسعه دهند.

کرابی بر حامی‌یابی از سوی خیرین فعال در کمیته امداد تاکید کرد و ادامه داد: تمامی مبالغی که از سوی خیرین به نهاد کمیته امداد پرداخت می‌شود، صرف مسکن، درمان، آموزش و دیگر نیازهای روزمره مددجویان خواهد شد.

لازم به ذکر است که در پایان این جلسه تعدادی از خیرین حاضر در جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه کمک به مددجویان و نیازمندان پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار