مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: سازمان‌های بیمه‌گر مازندران برای افرادی که دچار آنفولانزا شده‌اند تمهیدات ویژه در نظر گرفته است.
کد خبر: ۱۴۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 22 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، رسول ظفرمند یادآور شد: برای ویزیت بیماران ریوی در بخش‌های دولتی غیردانشگاهی، خصوصی و تأمین اجتماعی توسط فوق تخصص، تمهیدات ویژه‌ای از سوی سازمان‌های بیمه گر اتخاذ شود تا کمکی در عرصه خدمات سلامت به بیماران مبتلا به آنفلوآنزا باشد.
وی عنوان کرد: شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر، آماده ارائه هرگونه کمک در عرصه خدمات سلامت به بیماران ریوی مبتلا به آنفلآنزا است.
ظفرمند افزود: با توجه به شیوع این بیماری لازم است اطلاع رسانی کافی به مردم در این زمینه انجام شود و مردم هم باید خود مراقبتی را به عنوان بهترین راه برای مقابله و کنترل این بیماری مد نظر قرار داده و با رعایت نکات بهداشتی از گسترش آن جلوگیری کنند.
این مسئول شستن مداوم دست‌ها را که به عنوان یکی از سریع ترین راه های جلوگیری از شیوع آنفلوآنزا عنوان کرد و گفت: شهروندان با بروز علایم این بیماری در فرد  نظیر  تب، درد عضلانی، گلودرد، سرفه و سردرد جداً از خود درمانی پرهیز کرده و جهت درمان به پزشک مراجعه کنند.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار