کد خبر: ۱۵۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴ 23 December 2015
رئیس هیئت کشتی استان قم از رقابت آزادکاران مدعی در سومین دوره رقابت‌های مهم و معتبر جام زنده‌یاد پودنکی به میزبانی قم خبر داد.

به گزارش تابناک قم، محسن حلوایی اظهار کرد: سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام زنده‌یاد پودنکی در آستانه سومین سالگرد درگذشت این چهره موفق و خوش‌نام کشتی استان قم و کشورمان در میادین داخلی و برون‌مرزی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: محسن پودنکی یکی از نخبه‌های کشتی قم بود که با سابقه عضویت در تیم‌های ملی کشتی فرنگی و حضور در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی افتخارات بسیار زیادی برای ورزش قم و خانواده کشتی کسب کرد و اکنون جای وی را در جمع‌مان خالی می‌بینیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: آنچه که موجب ماندگاری یاد و نام زنده‌یاد پودنکی در اذهان علاقمندان به این رشته شد، اخلاق نیکو و پسندیده این ورزشکار فقید و همچنین روحیه پهلوانی وی بود و اکنون هر گاه نام پودنکی بر زبان می‌آید بدون استثنا همگان برای وی از درگاه خداوند متعال طلب آمرزش می‌کنند.

وی تبیین کرد: هیئت کشتی استان قم نیز به پاس سال‌ها خدمات ارزنده و افتخارآفرینی‌های زنده‌یاد پودنکی برای ورزش قم و اعتلای نام کشتی این استان، از نخستین سال درگذشت این قهرمان خوشنام، اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری یک‌دوره رقابت‌های کشتی با عنوان جام زنده‌یاد پودنکی کرد و این جام هر ساله در رشته کشتی آزاد با حضور نخبه‌های کشتی کشور در قم برگزار می‌شود.

حلوایی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری سومین دوره مسابقات کشتی آزاد جام مرحوم محسن پودنکی در قم، بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها برای روز پنجشنبه سوم دی‌ماه برنامه‌ریزی شده و با حضور آزادکاران در اوزان مختلف به انجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها به میزبانی خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه قم برگزار خواهد شد، عنوان کرد: پیکارهای سومین دوره کشتی آزاد جام زنده‌یاد پودنکی در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده و تنها در رشته آزاد برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها، ابراز کرد: براساس اطلاع‌رسانی صورت گرفته و با توجه به ارسال دعوتنامه به استان‌های مختلف کشورمان در مجموع میزبان 10 تیم از نقاط مختلف کشور در این جام خواهیم بود.

وی با بیان اینکه قم به عنوان میزبان این دوره از مسابقات دو تیم به میدان خواهد فرستاد، بیان کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب از سوی استان‌ها برای حضور در این پیکارها، خوشبختانه جام زنده‌یاد پودنکی به عنوان یکی از جام‌‌های مهم و معتبر کشتی کشور جا افتاده است.

حلوایی اظهار کرد: تیم‌های زنده‌یاد پودنکی و منتخب قم به همراه تیم‌ها‌‌ تهران، دلیجان، شهر قدس، ساوه، محلات، کاشان، اراک و اصفهان 10 تیم حاضر در این دوره از مسابقات هستند که از صبح سومین روز دی‌ماه در خانه کشتی قم برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این‌گونه رقابت‌ها که به شکل مستمر هر ساله با حضور کشتی‌گیران مطرح از استان های مختلف به میزبانی هیئت کشتی قم در رشته آزاد برگزار می‌شود، گام موثری در مسیر رشد و توسعه رشته کشتی آزاد قم برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار