هفته بیستم لیگ آزادگان
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز امروز برای تکرار پیروزی دور رفت در استادیوم تختی تبریز (باغشمال) میزبان تیم آلومینیوم هرمزگان خواهد بود.
کد خبر: ۱۵۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 24 December 2015
به گزارش تابناک تبریز،ماشین سازان در حالی به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان خواهند رفت که تا کنون همچنان صاحب بهترین خط حمله لیگ دسته یک با 29 گل زده می باشند و پس از این تیم پیکان با 27 گل در رده دوم می باشد.

ضعف ماشین سازان در دریافت گل در بازی های اخیر به صورت محسوسی کاهش یافته نشان می دهد ولی باز هم ماشین سازی با 25 گل سومین تیم در رده گل های خورده می باشد. در مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان با 20 گل زده و 20 گل خورده جز تیم های متوسط در گلزنی و دفاع می باشد.
اکبر صغیری با 9 گل، علی اکبر فرهنگ، مهرداد آوخت و هادی دهقانی با 2 گل و سعید راهرو و کاوه زنگیان با یک گل مجموع گلزنان تیم آلومینیوم اراک می باشند.
با نگاهی به آمار گلزنی این بازیکنان به این نتیجه می توان رسید که 13 گل یعنی 75 درصد از گلهای آلومینیوم در نیمه نخست و بخصوص نیم ساعت ابتدایی دیدار به ثمر رسیده است و بازیکنان این تیم در نیمه دوم تمایلی به گلزنی نشان نداده اند و نکته جالب تر اینکه 13 گل و به عبارتی 81 درصد گلهای دریافتی این تیم هم در نیمه دوم و مربیان بوده است.
این امر به احتمالی نشان از عدم بدنسازی مناسب و تحلیل رفتن قدرت بدنی این بازیکنان در نیمه دوم می باشد و در غیر اینصورت نشان از بازی محتاطانه و رو به عقب این تیم در نیمه دوم است.
با این اوصاف اگر بازیکنان و بویژه مدافعان ماشین سازی بتوانند دروازه خود را در نیمه اول بسته نگه دارند، با توجه به عطش گلزنی بالای مهاجمان ماشین سازی به احتمال زیاد نیمه مربیان را با چندین گل به سود خود می توانند به پایان برسانند.
ماشین سازی با 6 برد، 9 تساوی و 4 باخت با کسب 27 امتیاز در رده ششم و آلومینیوم هرمزگان با 3 برد، 10 تساوی، 6 باخت و 19 امتیاز در رده شانزدهم جدول رقابت ها جای گرفته است.
دیدار ماشین سازی تبریز و آلومینییوم اراک ساعت 14 روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی تبریز (باغشمال) برگزار خواهد گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار