در رده سنی نونهالان زیر 14 سال:
بازیکن مستعد و آیند‌ه‌دار تیم فوتبال عقاب پردیسان قم از سوی کادر فنی تیم ملی نونهالان کشورمان به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شد.
کد خبر: ۱۵۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 25 December 2015
به گزارش تابناک قم، باشگاه عقاب پردیسان از باشگاه‌های سازنده فوتبال قم محسوب می‌شود و با اینکه به صورت خصوصی و با هزینه‌های غیردولتی اداره و مدیریت می‌شود اما بازیکنان مستعد و آینده‌داری را به فوتبال قم و کشور معرفی کرده است.

باشگاه فوتبال عقاب پردیسان قم با وجود عدم برخورداری از امکانات و منابع مالی مناسب، مدیریت و کادر فنی علاقمند به فوتبال دارد و بازیکنان مستعد رده‌های سنی پایه را پرورش داده و به تیم‌ها و باشگاه‌های استانی و خارج از قم معرفی می‌کند.

دعوت از فوتبالیست‌های 12 استان به تیم ملی نونهالان زیر 14 سال

اکنون که کمیته جوانان فدراسیون فوتبال برای تشکیل اردوی اردوی استعدادیابی و انتخابی برای تشکیل تیم ملی فوتبال نونهالان رده سنی زی 14 سال کشورمان برنامه‌ریزی کرده، یکی از نخبه‌های فوتبال قم و باشگاه عقاب پردیسان به تیم ملی امید دعوت شده است.

با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال، اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی فوتبال نونهالان زیر 14 سال کشورمان از امروز به میزبانی آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود و در بین دعوت شده‌ها به این اردو نام امیرحسین امیری از باشگاه عقاب پردیسان قم نیز به چشم می‌خورد.

اسامی دعوت شده‌ها به اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی فوتبال نونهالان پسر ایران در حالی اعلام شده که کادر فنی تیم ملی، بازیکنان مورد نظر خود را از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گلستان، اردبیل، خراسان‌رضوی، مرکزی، قم، خوزستان، یزد، کرمان، اصفهان و تهران دعوت کرده است.

بدین‌ترتیب از آذربایجان شرقی احمدرضا کارگر و مهدی سیدی، از اردبیل امیرحسین امن‌زاده و محمدمهدی صباغی، از گلستان احمدرضا جرجانی و محمدرضا کیانی، از خراسان‌رضوی علیرضا دادخواه و حسین ابراهیمی‌مقدم و از مرکزی محمدمهدی خراسانی برای حضور در این اردو فراخوانده شده‌اند.

آماده‌سازی تیم ملی نونهالان ایران برای اعزام به رقابت‌های آسیایی 2016

همچنین از قم امیرحسین امیری، از خوزستان ایلیا بحرینی، از یزد آیت محمدی، از کرمان علیرضا اسدآبادی، از اصفهان رضا الوندی، از آذربایجان‌غربی سینا کاک‌رشی و از تهران محمدرضا باقری، صادق محمدزاده، علی مولایی، امیر محمدی، محمدرضا برزونی، علیرضا خدابخشی، مرتضی بخششی، سیدبوریا تیموری، علی ضرونی، حسین نخودکار و محمد جمشیدی دعوت شده‌اند.

اردوی ملی‌پوشان نونهال ایران در آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود تا تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان خود را بیش از پیش برای حضور در مسابقات فوتبال قهرمانی نونهالان زیر 14 سال آسیا در سال 2016 آماده کند و با تمام توان به مصاف حریفان برود.

دعوت از امیرحسین امیری نونهال آینده‌دار فوتبال استان قم به اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران در حالی صورت گرفته است که هفته قبل نیز دو تن از دختران مستعد فوتبال قم به دومین اردوی انتخابی تیم ملی زیر 14 سال دختران ایران دعوت شدند.

اردوی انتخابی و استعدادیابی تیم ملی فوتبال دختران زیر 14 سال کشورمان نیز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد و به نمایندگی از قم مهدیه قربانی و فاطمه بادی در این مرحله از اردو در کنار سایر دعوت‌ شده‌ها و زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرین کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار