دبیر هیئت شطرنج و بازی‌های فکری خراسان جنوبی گفت: نفرات برتر مسابقات قهرمانی شطرنج بانوان استان برگزار شد و برترین‌ها تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۵۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷ 26 December 2015

جواد میزانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی و گرامیداشت هفته وحدت مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان خراسان جنوبی برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 35 شطرنج‌باز هشت رده سنی 8 تا 20 سال در تالار شطرنج مجموعه ورزشی ولایت بیرجند در پنج دور به روش سوئیسی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیئت شطرنج و بازی‌های فکری خراسان جنوبی تصریح کرد: عباسی، وطنی، تازه رود و ثامنی بر سکوی قهرمانی رده‌های سنی زیر 8 تا 14 سال مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان استان ایستادند.

میزانی یادآور شد: مهرنوش آرمید، آیلین میراب شبستری، عالیه اژدری و مرضیه ذابحی در جایگاه نخست رده‌های سنی 16 تا بالای 20 سال این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان خراسان جنوبی با حضور مسئولان ورزشی و اداری از برترین‌ها با لوح سپاس، حکم قهرمانی و هدایای ارزنده‌ای تجلیل به عمل آمد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار