رئیس حراست اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده استقبال و رضایت‌مندی از مسابقات مشهود و آرامش بر فضای این مسابقات حاکم است.
کد خبر: ۱۵۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴ 26 December 2015
رئیس حراست اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده استقبال و رضایت‌مندی از مسابقات مشهود و آرامش بر فضای این مسابقات حاکم است.ر

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی باقری در حاشیه  برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری به میزبانی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شرایط استراتژیک و ویژه استان کرمانشاه از روز افتتاح این مسابقات کشوری تمهیدات لازم جهت تامین امنیت و جلب رضایت مشتاقان عرصه قرآنی در نظر گرفته شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: از آنجا که همه نخبگان قرآنی در این مسابقات حضور دارند و نیز خیل کثیری از علاقه‌مندان و فعالان حوزه معرفت و قرآن با حضور مستمر خود به صورت روزانه پیگیر مرحله به مرحله این مسابقات تا بخش فینالی هستند تلاش داشته‌ایم به وظیفه اصلی خود یعنی تامین امنیت و آرامش محل برگزاری مسابقات عمل کنیم.

وی افزود: سطح این دوره از مسابقات کشوری بسیار بالا است و استقبال‌های خوبی نیز صورت گرفته بنابراین فعالیت‌های مسئولان نیز افزایش یافت.

رئیس حراست سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در خصوص تامین امنیت و برگزاری بهتر مسابقات همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه نیروهای انتظامی، بسیج و ناجا به همراه عوامل حراست همکاری و تلاش قابل توجهی داشته‌اند تا این مسابقات نورانی و پر برکت در کمال امنیت و رضایت اجرا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار