شهردار خوی گفت: : شهرداری خوی در سال ۹۴ با تفکیک‌ها و ساخت‌و‌سازهای غیر مجاز با تشدید برخورد قانونی مقابله می‌کند.
کد خبر: ۱۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱ 18 March 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محبوب تیزپاز نیاری در شورای اداری شهرستان خوی که در محل اجتماعات فرمانداری برگزارشد، اظهار داشت: دربحث تعرفه‌های تامین منابع درآمدی شورای شهرخوی بیشتر بر کاهش عوارض تاکید شده به طوری که 11درصد کاهش در این حوزه را شاهد هستیم.

وی با اشاره به ساخت و سازهای غیرقانونی خوی در گذشته گفت: ساخت‌وساز غیر مجاز برخلاف عبور از مسیرهای قانونی برای شهروندان بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده و شهروندان با توجه به حجم مشکلات قانونی، اداری و هزینه‌های سنگین ساخت و ساز قانونی به سوی روشهای غیر مجاز سوق پیدا کرده بودند و نیاز بود تا با تغییر رویکرد مناسب همه ساخت و سازهای این شهر به سوی مسیرهای قانونی سوق یابد.

شهردار خوی با اشاره به روند توقف تفکیک‌های غیر قانونی افزود: اصلاح و تسهیل مسیرهای قانونی ساخت‌و ساز، بهترین روش برای کاهش ساخت و ساز غیر مجاز است که با اصلاح این روند، سعی شده با تشدید برخوردهای قانونی از تفکیک‌ها و ساخت‌و‌سازهای غیر مجاز در سال جدید جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: در سال جدید و بر اساس تقویت روش‌های نرم‌افزاری، دغدغه شورای شهر و شهرداری خارج کردن زمین‌های قولنامه‌ای از رکود و ورود به مسیر ساخت و ساز قانونی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار