رئیس ستاد انتخابات هرمزگان:
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ازصبح امروزشنبه درهیات هایی اجرایی حوزه های انتخابیه بندرعباس ، میناب وبندرلنگه آغاز شد.
کد خبر: ۱۵۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 26 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اکرمی افزود: روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی درهیات های اجرایی تا چهاردهم دی ماه ادامه دارد و در صورت رد صلاحیت داوطلبان در هیات های اجرایی فرمانداران مراتب را تا 15 دی ماه به آنها ابلاغ می کنند.

وی ادامه داد:همچنین زمان اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده به نتایج بررسی صلاحیت هیات های اجرایی 16تا 19 دی ماه است و به شکایات و بررسی صلاحیت ها از سوی هیات نظارت استان 20 تا 26 دی ماه رسیدگی می شود.

بنا به اظهاررئیس ستاد انتخابات هرمزگان ، دریافت شکایت از داوطلبان رد صلاحیت شده و اظهارنظر قطعی و نهایی شورای نگهبان درمورد تمامی داوطلبان و اعلام قطعی اسامی به مراکز حوزه های انتخابیه توسط وزارت کشور نیز از 27 دی تا 16 بهمن ماه خواهد بود.

اکرمی یاد آور شد: زمان دریافت شکایت از داوطلبانی که در مراحل قبل تایید اما در شورای نگهبان رد صلاحیت شده اند از 17 تا 19 بهمن ماه است و این نهاد از 20 تا 26 بهمن به شکایات رسیدگی می کند.

اسامی قطعی نامزدها نیز 27 بهمن ماه به وزارت کشور اعلام می شود و فرمانداری ها اسامی آنان را 28 بهمن ماه منتشر می کنند وتبلیغات انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن ماه آغاز و تا پنج اسفندماه ادامه خواهد داشت.

نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ششم اسفند ماه 94 ممنوعیت تبلیغات خواهند داشت و هفتم اسفند نیز شاهد برگزاری انتخابات و حضور مردم در پای صندوق رای خواهیم بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار