کد خبر: ۱۵۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 26 December 2015
1- محمد عباسی اولین وزیر ورزش ایران یکی از سرشناس‌ترین چهره‌هاست که به همراه معاون قهرمانی دوره وزارت خود یعنی ۲- حمید سجادی برای حضور در مجلس ثبت نام کرده است.
۳- فاطمه هاشمی دختر بزرگ آیت الله هاشمی رفسنجانی و رئیس فدراسیون ورزش پیوند اعضا سرشناس‌ترین رئیس فدراسیون است که وارد انتخابات شده است.
۴- سید مهدی هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی که هم اکنون نیز نماینده مجلس است، برای دوره جدید نیز ثبت نام کرده است.
۵- غلامرضا جعفری رییس فدراسیون ورزش‌ روستایی و بازیهای بومی محلی سومین رئیس فدراسیون است که کاندیدای مجلس شده است.
۶- محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس که ورودش به ورزش با حواشی زیادی روبه رو بود این بار برای حضور در مجلس دست به کار شده است.
۷- بهنام محمودی و ۸- آرش میراسماعیلی ملی‌پوشان والیبال و جودو هم به دنبال صندلی مجلس هستند.
۹- مجید خدایی ملی‌پوش کشتی ایران در المپیک آتن و دارنده مدال برنز جهان به همراه ۱۰- حمید سیفی قهرمان سابق کشتی آسیا نیز کاندیدا شده‌اند.
۱۱- افشین داوری رییس سابق فدراسیون دوومیدانی اسفندماه سال پیش برای حضور در ساختمان ملت از پیست دوومیدانی خارج شد و از ریاست فدراسیون استعفا داد.
۱۲- عزیز محمدی دیگر چهره فوتبالی کاندیداتوری مجلس است. او که رئیس اتحادیه مدیران باشگاه‌ها است.
۱۳- حسن کامرانی‌فر کمک داور بین‌المللی فوتبال ایران نیز تصمیم دارد از کنار خط زمین فوتبال به بهارستان برسد.
۱۴- مهرزاد خلیلیان و ۱۵- صادق درودگر که سابقه مدیرعاملی سپاهان و ملوان بندرانزلی را در کارنامه دارند جزو ثبت نامی‌ها هستند.
یکی از جالب‌ترین کاندیداهای ورزشی ۱۶- جواد خیابانی گزارشگر فوتبال است که بعد از حضور ۱۷- علیرضا دهقان گوینده خبر ورزشی که در گذشته نماینده مجلس شد و این بار هم ثبت نام کرده، به دنبال حضور در مجلس شورای اسلامی است.
۱۸- محمدرضا تابش (رئیس سابق فدراسیون سوارکاری)، ۱۹- هادی حسینی (مدیر کل سابق تربیت بدنی مازندران) و ۲۰- مقداد نجف‌نژاد (مدیر عامل سابق استقلال) دیگر افرادی هستند که حضور توامان در سیاست و ورزش داشته اند و در این دوره هم حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :