با گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی 46 ساله در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
کد خبر: ۱۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵ 18 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان  مهرداد مهرگان، اظهار داشت: با گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی 46 ساله  در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود:  ماموران با تحقیقات پلیسی از این موضوع  و اینکه متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر وارد استان کنند که اطمینان حاصل کرده و عملیات اطلاعاتی پلیس اغاز شد.
جانشین فرماندهی استان گیلان گفت:  ماموران عملیات ویژه پلیس با همکاری اداره اطلاعات در شهرستان های رودبار و رودسر محورهای ورودی استان را تحت کنترل و مراقبت قرار داده که سرانجام متهم را با یک دستگاه خودروی پژو405 ایست وبازرسی چابکسر مشاهده و متوقف و متعاقب آن همدستش با یک دستگاه خودروی پیکان وانت در صدد دور زدن وفرار بوده نیز مورد شناسایی و متوقف شد.
مهرگان خاطرنشان کرد: در بازرسی از داخل خودروی پیکان وانت مقدار 10 کیلوگرم تریاک و 35 کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در تاج خودرو جاسازی شده بودکشف و ضبط شد و 3 متهم 46،28 و 29 ساله این پرونده نیز دستگیر شدند.
وی، با اشاره به بحث تامین نظم و امنیت در نوروز گفت: در بخش انتظامی بیش از 425 واحد گشت خودرویی، موتوری و پیاده و در بخش راهنمایی و رانندگی هم 456 واحد گشتی در ایام نوروز مشغول فعالیت می‌کند.
جانشین پلیس گیلان با بیان اینکه کاروان‌های پلیس راه استان گیلان علاوه بر پاسگاه های 8 گانه پلیس راه استان فعال شده‌اند گفت: علاوه بر این‌ها ایستگاه‌های ثابت و سیار پلیس نیز فعال و به وظیفه ایجاد نظم و امنیت مشغولند.
مهرگان از فعال سازی قرارگاه نوروزی امام علی(ع) خبر داد و گفت: 9 هزار و 234نفر در این ایام وظیفه تامین نظم و امنیت را در استان برعهده دارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار