غفوریان با علائم ابتلا به آنفلوآنزای حاد به بیمارستان مراجعه کرد و سلامت وی توسط کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی نوشهر مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۵۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 27 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، بنا به اخبار رسیده مهران غفوریان بازیگر سرشناس کمدی ایران در مسافرت خود به غرب مازندران گرفتار بیماری آنفلوآنزا و در یکی از بیمارستانهای نوشهر بستری شده است.
غفوریان با علائم ابتلا به آنفلوآنزای حاد به بیمارستان مراجعه کرد اما ساعتی پیش پس از بررسی سلامت وی توسط کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی نوشهر و بهبود نسبی بیماری، موقتا مرخص شده است.
برخی کارشناسان معتقدند بیماری آنفلوآنزای خوکی پس از برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین احتمالا از مرزهای غربی وارد کشور شد و در استان مازندران نیز به دلیل تعداد زیاد زائران اربعین شیوع نسبتا گسترده ای داشت، اما به دلیل جدی گرفته نشدن این بیماری تابحال بنابر اعلام رسمی مسئولان مازندرانی 17 هم استانی از جمله یک معلم جوان جان خود را از دست داده اند هرچند به دلیل تعلل در اطلاع‎رسانی عمومی آمار شایعات رسیده به گوش مردم فارغ از شایعات یا واقعیات بیشتر از میزان رسمی است.
در این مدت حتی برخی بیمارستان‎ها، ادارات کل، مدارس و مراکز پرتردد با اعلام حالت فوق العاده مانع توزیع بیشتر ویروس فوق شدند تا اینکه نهایتا در روزهای گذشته با گرم شدن نسبی هوا و رعایت بیشتر الزامات بهداشتی، موج گسترش بیماری از بین رفت.
در این بین از لحاظ رسانه‎ای و اطلاع‏رسانی به موقع برای دانستن و آمادگی مردم، نمی‎توان نمره مناسبی را برای وزارت بهداشت و مسئولان بهداشتی مازندران متصور بود و این همان درسی است که از آنفلوآنزا باید گرفت.

انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار