تابناک: تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی رتبه ششم جدول لیگ را در اختیار دارد که در هشت بازی نیم فصل دوم لیگ بهترین عملکرد را در بین تمامی تیم‌ها داشته است.
کد خبر: ۱۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶ 18 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایمنا، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باز هم به یک تعطیلات حدودا ۲۰ روزه رفت تا با پایان یافتن تعطیلات

روند امتیاز گیری ذوب‌آهن و نحوه صعود این تیم در جدول رده بندی به گونه‌ای است که اگر کسی از حال و روز این تیم در ۹ هفته ابتدایی لیگ خبر نداشته باشد مطمئنا تعجب خواهد کرد که چرا این تیم با وجود کسب این همه برد هنوز از جایگاه ششم بالاتر نرفته است "
نوروز باز هم ۱۶تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر حساسیت و هیجان را به فوتبال باشگاهی ایران بازگردانند.
به هر حال همانطور که رقابت در انتهای جدول برای فرار از سقوط به شدت داغ است در مقابل ۶ تیم حاضر در صدر جدول هم برای رسیدن به عنوان قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنند و بازی‌های مستقیم مدعیان در طی هفته‌های آینده می‌تواند معادلات صدر جدول را بر هم بزند. اما با وجود اینکه ۸ هفته از آغاز رقابت‌های دور برگشت گذشته باید ذوب‌آهن را موفق‌ترین تیم نیم فصل دوم معرفی کرد که به جز قبول یک باخت خفیف در مقابل تراکتورسازی و یک تساوی در برابر سپاهان در شش بازی دیگر خودش در مقابل صبا، پرسپولیس، راه‌آهن، استقلال خوزستان، سایپا و پیکان ۱۸ امتیاز کامل بدست آورده تا کم کم خودش را به جمع مدعیان نزدیک‌تر کند.
اما روند امتیاز گیری ذوب‌آهن و نحوه صعود این تیم در جدول رده بندی به گونه‌ای است که اگر کسی از حال و روز این تیم در ۹ هفته ابتدایی لیگ خبر نداشته باشد مطمئنا تعجب خواهد کرد که چرا این تیم با وجود کسب این همه برد هنوز از جایگاه ششم بالاتر نرفته است. شاید هر تیم دیگری جای ذوب‌آهن بود و در حدفاصل هفته نوزدهم تا بیست
دلیل این اتفاق را باید در نتایج این تیم در ۹ هفته ابتدایی لیگ جستجو کرد که شاگردان یحیی گل محمدی امتیازات مفت و مجانی زیادی را از دست دادند و هشت هفته طول کشید تا این تیم بتواند به اولین برد خودش در لیگ برتر دوره چهاردهم دست پیدا کند "
و سوم لیگ برتر ۱۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن را بدست آورده بود امروز حتی فرصت صدرنشینی در جدول لیگ را هم پیدا می‌کرد اما شاگردان یحیی گل محمدی پنج هفته متوالی است که از رتبه ششم جدول لیگ تکان نخورده‌اند و هرچه هم که پیروز می‌شوند باز هم فاصله ایجاد شده با مدعیان قابل جبران نیست.
دلیل این اتفاق را باید در نتایج این تیم در ۹ هفته ابتدایی لیگ جستجو کرد که شاگردان یحیی گل محمدی امتیازات مفت و مجانی زیادی را از دست دادند و هشت هفته طول کشید تا این تیم بتواند به اولین برد خودش در لیگ برتر دوره چهاردهم دست پیدا کند.
باخت به صبا، تساوی خانگی مقابل راه آهن، باخت به سایپا و شکست در مقابل گسترش فولاد تبریز بازی‌هایی بود که ۱۱ امتیاز تیم گل محمدی را سوزاند و اگر نماینده فوتبال اصفهان فقط ۵ امتیاز دیگر از این چهار مسابقه به حساب خودش واریز کرده بود امروز دقیقا بر روی پله سوم جدول لیگ به فکر قهرمانی در این مسابقات بود. البته هنوز ۷ بازی تا پایان لیگ زمان باقی است و شاگردان گل محمدی فرصت جبران امتیازات از دست رفته را دارند ولی در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و یک غفلت کوچک می ‌تواند جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی را کاملا زیر و رو کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار