مدیرکل تبلغات اسلامی مازندران
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر لزوم وحدت شیعه و سنی در مناسبت‌های منظقه‌ای و جهانی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۵۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 28 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان، در جلسه جامعه روحانیت مبارز ساری، اظهار کرد: وحدت و انسجام اسلامی یکی از مؤلفه‌های اساسی در جهان اسلام است که موجب اقتدار، عظمت و سربلندی امت اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه در جهان امروز، هیچ مکتب و آئینی مانند امت اسلامی، ظرفیت، پتانسیل و توانمندی ندارد، تصریح کرد: امروز مسلمانان یکی از نقاط مهم و استراتژیک دنیا یعنی منطقه خاورمیانه را در اختیار دارند و دشمن نیز همه تلاش خود را برای تحقق منافع خود در این منطقه به کار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، درگیری‌های فرقه‌ای امت اسلامی را بزرگترین درد دشمنان در مقطع کنونی دانست و خاطرنشان کرد: برخی امت اسلامی به جای اینکه نوک پیکان تیرهای خود را قلب دشمنان اسلام نشانه بگیرند به سوی مردم مسلمان نشانه رفتند.

وی افزود: آینده‌نگری و ژرف‌اندیشی امام راحل در مسائل مختلف به ویژه وحدت امت اسلامی نمونه بارزی از دغدغه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص مسلمانان بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که استراتژى مبارزاتى امام راحل براى تحقق وحدت و همیارى در جهان اسلام، بر روى دو محور عمده حرکت فکرى و فرهنگى ‏‏ سیاسى عملى‏، بوده است، خاطرنشان کرد: امروز امت اسلامی برای رسیدن به اقتدار و سربلندی، راهی جز وحدت و انسجام ندارند.

شکریان تفرقه و اختلاف را مهم‌ترین حربه دشمنان اسلام برای جدایی ملت‌های اسلامی از یکدیگر دانست و خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی ملت‌های مسلمان منطقه برای برپایی حکومت واحد اسلامی، استکبار جهانی را وحشت زده کرده است.

وی در ادامه با اشاره به بازخورد نامه‌های رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی تصریح کرد: هم‌اکنون ایران اسلامی در عرصه جهانی به کانون بیداری ملت‌های مسلمان و آزاده جهان تبدیل شده و زمینه یک حرکت جهانی را برای ترویج اسلام فراهم کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تأکید کرد: وقتی وحدت، یکپارچگی و برادری بین جهان اسلام و ملت‌های مسلمان وجود داشته باشد دشمن ضعیف شده و توطئه شوم آنان خنثی خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار