رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 37 نقطه حادثه خیز در این استان اصلاح و یا در دست اجرا است.
کد خبر: ۱۵۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶ 29 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 37 نقطه حادثه خیز در این استان اصلاح و یا در دست اجرا است.
محمد رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ایمن سازی راه ها و جاده ها از برنامه های مهم این اداره کل طی سال جاری بوده که با همکاری دیگر دستگاه های مربوطه اقدامات اساسی برای برطرف کردن مشکلات نقاط حادثه خیز استان انجام شده است.
وی از اصلاح و بهسازی 37 نقطه حادثه خیز در استان خبر داد و افزود: برای انجام این کار اعتباری بالغ بر 470 میلیارد ریال هزینه شده است.
رییس اداره نگهدادی راه های اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام وجود جاده های ایمن را یکی از مهمترین مولفه ها و زیرساخت های توسعه هر استان دانست و تاکید کرد: تاکنون 90 نقطه حادثه خیز در این استان شناسایی شده است که با تخصیص اعتبار مناسب این مهم در همه جاده های اصلی استان اجرا و نقاط حادثه خیز حذف می شوند.
طول راه های استان ایلام سه هزار و 183 کیلومتر است که شامل 42 کیلومتر بزرگراه، 597 کیلومتر راه روستایی، 871 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 646 کیلومتر راه روستایی است./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار