فرمانده سپاه نوشهر
فرمانده سپاه نوشهر با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ هشداری به آحاد جامعه ایرانی بوده است، گفت: تدابیر مقام معظم رهبری رمز عبور ملت از فتنه‌ها است.
کد خبر: ۱۵۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰ 30 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ پاسدار مرتضی رمضانی اظهار داشت: ایران  ملتی مقتدر در منطقه و جهان بوده که این اقتدار را مرهون امام خمینی(ره) و خون پاک شهدا هستیم.

وی افزود: فرقی ندارد در نظام جمهوری اسلامی ایران چه مسئولیتی داریم، مهم آن است که در هر سنگری در این انقلاب، ادامه دهنده راستین راه شهدا باشیم.

رمضانی بیان گرد: 9 دی در واقع یک خیال خام دشمنان انقلاب بود که گمان می‌کردند می‌توانند با ایجاد اختلاف و فتنه، میان مردم و نظام  فاصله بیندازند.

وی تصریح کرد: حرمت‌شکنی افراد فریب خورده در روز عاشورا،  موجب شدمردم با بصیرت ما به صحنه بیایند و حماسه  9دی را خلق کنند.

رمضانی گفت: فهم دشمن از آن جهت است که اهمیت و ارزش این کشور و مملکت را می‌داند و نفهمیدن آنها نیز به این دلیل که هنوز دشمنان به این  باور نرسیدند که انقلاب ما انقلابی خدایی بوده و ریشه در قرآن و اهل بیت دارد و هیچگاه ملت شریف ایران، از رهبر و اسلام دور نمی‌شوند.

فرمانده سپاه نوشهر افزود: 9 دی یک هشدار برای همه ما بود و باید بدانیم دشمن دست از سرملت ما برنمی دارد، دیروز در جنگ سخت، ترورها و تحریم با ملت ما می‌جنگید اما اکنون  با ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی به فکر براندازی نظام هستند.

رمضانی گفت: دشمن با انقلاب و ولایت فقیه مشکل دارد و تلاش می‌کند با هر ترفندی میان مردم و ولایت فاصله بیندازد که همه ما باید بدانیم آنچه موجب پیروزی انقلاب و در حال حاضر اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد،  ایمان  به  خدا و ولایت فقیه بود.

وی بیان داشت: توطئه‌ها و فتنه 88 دشمن با مدیریت رهبر معظم انقلاب و وحدت مردم خنثی شد و مردم نشان دادند اگر اختلاف کوچکی در داخل باشد، در هرحال گوش به  فرمان رهبری هستند و با آگاهی و بصیرت لازم در همه صحنه‌ها حضور می‌یابند.

فرمانده سپاه نوشهر گفت: مهم‌ترین پیام ملت  ایران در 9 دی آن بود که به دشمنان داخلی و خارجی نشان داد، ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام ایستاده و هیچگاه  ایثار و خون  پاک شهدا را از یاد نمی‌برند.

رمضانی افزود: دشمن اکنون چشم به انتخابات ما دوخته و مردم  باید معیارهای اسلامی را مدنظر قرار دهند و نماینده ای را به خانه ملت  بفرستند که با ایمان بوده و با درد محرومان و مستضعفان آشنا باشد.

وی تصریح کرد: مردم باید نگاه بصیرت داشته باشند و  با حضور پررنگ و چشمگیر خود در انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ کشور رقم بزنند و اگر  می‌خواهیم کشوری سعادتمند و موفق در دنیا داشته باشیم، باید راه  امام و شهدا را ادامه دهیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار