سردار سعید قاسمی:
در داخل نیز سفارتخانه‌های انگلیس و فرانسه هدایت آشوب‌های خیابانی و آسیب رساندن به اموال عمومی و ایجاد بلوا و تنش در جامعه را بر عهده داشتند.
کد خبر: ۱۵۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴ 30 December 2015
همایش بزرگ بصیرت ظهر امروز در مسجد مهدویه این شهرستان و با حضور جمع کثیری از یاران ولایت که در میان آنها خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند، برگزار شد.
سردار سعید قاسمی به عنوان سخنران اصلی این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: ملت ایران با هدایت‌های مرجعیت بزرگ شیعه به ویژه امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پس از ایشان مقام عظمای ولایت بارها مقابل زورگویی و ستم‌های کشورهای غربی و استکباری ایستادگی کرده و به دستاوردهای بزرگی دست یافته است.
وی افزود: دشمنان ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند که مقابل توسعه ایران اسلامی را گرفته و مانع از تحقق اهداف ملت ایران شوند، ما به فضل الهی و علیرغم اینکه کشورهای استکباری به صورت متحد علیه ما توطئه کرده و می‌کنند، تمام توطئه‌های آنها تا امروز خنثی شده است.
این فعال سیاسی با بیان اینکه یکی از مهمترین توطئه‌ها علیه ملت ایران طراحی فتنه 88 بود، گفت: فتنه 88 گستردگی و پیچیدگی بسیاری داشته و ترکش‌ها و آسیب‌های زیادی به مردم و کشورمان وارد کرد.
قاسمی بیان داشت: حتی برخی از نسل انقلاب نیز تحت تاثیر فتنه 88 قرار گرفتند و این امر نشان می‌دهد که دشمن سرمایه‌گذاری جدی برای این بحث داشت.
وی با اشاره به هشدارهای و رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت هوشیاری مردم و مسئولان در برابر نفوذ دشمنان گفت: فتنه بدون نفوذ میسر نمی‌َشود و به طور قطع در جایی فتنه ایجاد می‌شود که ابتدا دشمن نفوذ خود را در میان جامعه و به ویژه مراکز قدرت و تصمیم‌گیر و فعالان سیاسی ارشد انجام داده باشد.
این سردار دوران دفاع مقدس افزود: به عنوان نمونه بلافاصله پس از پیروزی انقلاب، افراد نالایقی چون بازرگان و بنی‌صدر در ارکان تصمیم‌گیری انقلاب حضور یافته و آسیب‌های جدی به ایران و انقلاب وارد کردند که اگر نبود هوشیاری و بصیرت امام خمینی (ره) نمی‌توانستیم آنها را از مراکز تصمیم‌گیر حذف کنیم.
قاسمی بیان داشت: پس از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، پرچم هدایت انقلاب و جامعه در اختیار رهبری معظم انقلاب اسلامی که فردی آگاه، با بصیرت، مدیر و جامع‌الشرایط است قرار گرفت و معظم‌له علیرغم سنگینی توطئه‌ها و سختی‌های بسیار تاکنون به خوبی کشتی انقلاب اسلامی را در سیلاب‌های مختلف هدایت فرموده است.
وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های دشمنان برای ایجاد فتنه 88 اشاره کرد و گفت: آنها به خوبی درک کرده‌اند که ستون خیمه انقلاب ولایت فقیه است و به همین دلیل به دنبال ضربه زدن به ولایت هستند. دشمنان خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ابتدا فتنه 78 را به راه انداختند، اما چون زیرساخت‌های لازم را برای توطئه خود فراهم نکرده بودند، در کمتر از یک هفته این فتنه از نطفه خفه شد.
قاسمی ادامه داد: آنها پس از خنثی‌‌سازی فتنه 78 بیکار نبوده و 10 سال برنامه‌ریزی کردند تا در سال 88 فتنه‌ای بزرگ‌تر را طراحی و اجرا کردند و شاهد بودیم که تمام تحرکات آنها علیه ولایت فقیه بود. به صورتی که در مراسم عزاداری حسینی (ره) عکس‌های امام (ره) پاره کردند. البته مردم ما همان زمان مقابل این توطئه‌ها به خوبی ایستادگی کرده و پاسخی قاطع به فتنه‌گران دادند.
وی با تاکید بر اینکه سران فتنه و عوامل داخلی فتنه‌گران و نفوذی‌ها به طور کامل از سوی سرویس‌های جاسوسی کشورهای استکباری به ویژه آمریکا و صهیونیست‌ها هدایت می‌شدند، گفت: آنها تقسیم کار کرده بودند و هدایت خارجی را آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بر عهده داشتند.
قاسمی با اشاره به اسناد موجود از فتنه 88 گفت: در داخل نیز سفارتخانه‌های انگلیس و فرانسه هدایت آشوب‌های خیابانی و آسیب رساندن به اموال عمومی و ایجاد بلوا و تنش در جامعه را بر عهده داشتند.
وی افزود: به فضل الهی و با بصیرت ملت ایران و هدایت‌های مقام عظمای ولایت در روز نهم دی حماسه‌ای بزرگ در کشورمان خلق و طومار فتنه برچیده شد، اما باید بدانیم که دشمن دست از توطئه برنمی‌دارد و به دنبال طراحی فتنه‌ای بزرگ‌تر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار