کد خبر: ۱۵۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 30 December 2015


فرمانده سپاه نظرآباد گفت : نمایش منطقه آلوده ویژه 9دی به منظور بازشناسی ابعاد این رویداد به زبان هنر روز چهارشنبه در سالن ورزشی شهدای شهرک سید جمالدین این شهرستان به روی صحنه رفت.

سرهنگ پاسدار علی کوه خیل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از اجرای این نمایش حماسی - آموزشی را آگاهی بخشی به مردم نسبت به ابعاد مختلف فتنه سال 88 ، آثار مخرب برنامه های شبکه های ماهواره ای بر کانون خانواده و اجتماع و نقش بصیرت در خنثی کردن این توطئه ذکر کرد.

وی اظهار کرد: در این نمایش هنرمندان در ابتدا دلاوری شهدای 8 سال دفاع مقدس را در جنگ تحمیلی به تصویر می کشند که چگونه شهدای گرانقدر برای دفاع از ایران ، ارزش ها و دست آوردهای انقلاب اسلامی آگاهانه در میدان پر از مین دشمن مبارزه کردند تا در این جنگ پیروز شویم.

وی گفت: الگو پذیری از امام ، شهدا و تبعیت محض از ولایت فقیه نیز سبب شد تا ملت ایران با خلق حماسه ارزشمند دیگری چون 9 دی در فتنه سال 88 به رغم تبلیغات گسترده شبکه های خبری غربی در حمایت از این فتنه ، برگی پر افتخار به تاریخ انقلاب بیفزایند که این مهم نیز به زبان هنر در این نمایش انتقال داده شد.

فرمانده سپاه نظرآباد در ادامه به بخش دوم این نمایش هنری در زمینه آثار مخرب ماهواره بر کانون خانواده و اجتماع پرداخت و یادآور شد: این شبکه ها با پخش سریال های مختلف که در آن اثری از اخلاق ، روابط سالم و ... در بین افراد دیده نمی شود سلامت جامعه را تهدید می کنند.

وی گفت: در این نمایش شبکه های ماهواره به مین انفجاری تشبیه شده اند که بسیار خطرناک برای جامعه اسلامی هستند.

کوه خیل با اشاره به تاثیر منفی سریال های ماهواره ای در سست کردن بنیان خانواده ، گسترش طلاق عاطفی ، ترویج خیانت و بی اعتمادی ، بلوغ زودرس در بین نوجوانان ، بی هدفی در زندگی ، نداشتن اوقات فراغت مفید اعضای خانواده در کنار یکدیگر خاطر نشان کرد: هنرمندان در این نمایش این آثار مخرب را نیز به زبان هنر تصویر کشیدند.

وی یادآور شد: نویسنده و کارگردانی این نمایش حماسی - آموزشی را مهدی فتحی یکی از هنرمندان نظرآبادی را بر عهده داشت که با همکاری سه نفر از هنرمندان شهرستان به روی صحنه رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار