کد خبر: ۱۵۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳ 31 December 2015


رابط جشنواره فیلم مردمی عمار از نمایش 2 اثر از این جشنواره در روستاهای البرز خبر داد.

مهدی فرخی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در استان البرز اظهار داشت: خوشبختانه امسال نیز استقبال بسیار خوبی از جشنواره مردمی فیلم عمار صورت گرفته و شاهد بودیم که هم هنرمندان و هم مردم علاقه‌مند به سینما از جشنواره فوق استقبال چشم‌گیری داشتند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، امشب و به صورت همزمان 2 اثر از جشنواره فیلم عمار در تعدادی از روستاهای البرز به نمایش گذاشته می‌شود.

رابط جشنواره فیلم مردمی عمار گفت: در این برنامه فیلم‌های اشک مادر و من مدیر جلسه‌ام در مسجد جامع روستای هیو، مسجد جامع شهر تنکمان و مسجد صاحب‌الزمان هشتگرد به نمایش در می‌آید.

فرخی ادامه داد: این فیلم‌ها به صورت همزمان و پس از اقامه نماز مغرب و عشا اکران خواهد شد.

بر اساس این گزارش فیلم اشک مادر محصول سازمان بسیج دانشجویی است و تهیه‌کنندگی آن را موسی خانزاده‌پور و امیر وجدانی‌نیا معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج دانشجویی بر عهده دارند.

طبق اطلاع‌رسانی سازندگان فیلم فوق، این فیلم از فتنه سال 1388 آغاز می‌شود و در آن دیدار یک مادر شهید با امام خمینی(ره) نیز به تصویر کشیده شده است.

این مادر چهار فرزندش را برای دفاع از این مرز و بوم از دست داده و هنوز عاشقانه از امام(ره) دفاع می‌کند و پس از مشاهده این دیدار همان مادر را در شلوغی خیابان‌های سال 1388 می‌بینیم که در معرض اتفاقی خاص قرار می‌گیرد.

نقش اصلی این فیلم را پروانه معصومی برعهده دارد. کارگران فیلم فوق موسی‌ خانزاده‌پور است، همچنین مستند من مدیر جلسه‌ام نیز روایتی از جلسه نمایندگان چهار نامزد انتخابات دهم ریاست جمهوری با رهبر معظم انقلاب در سال 88 است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار