رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از آغاز دوره آموزشی تبلیغ در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 31 December 2015
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام وحید رضا ملکی با اعلام خبر آغاز اولین دوره آموزشی« تبلیغ در فضای مجازی» گفت: این دوره با شرکت بیش از یکصد نفر از طلّاب حوزه علمیه قم برگزار می گردد.

وی افزود: در این دوره که در سه محور آموزشی، آموزش محیط ها و فضاهای مجازی،آموزش مهارتهای تبلیغ دینی در فضای مجازی و آموزش نرم افزار های پرکاربرد برگزار می شود، طلّاب حوزه علمیه قم در حداقل سی و شش جلسه، توانمندی های لازم جهت حضورآگاهانه، روشمند و تاثیرگذار در فضای مجازی را فرا می گیرند.

ملکی اظهار کرد: محل برگزاری کلاسها جهت تسهیل امر، در مسجد حضرت زینب (س) پردیسان قم و مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در سه زمان صبح، ظهر و شب برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه در پایان دوره برای شرکت کنندگان گواهی پایان دوره صادر خواهد شد گفت: از ظرفیت ها وتوانمندی طلاب شرکت کننده در برنامه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در قالب فعالیت های فردی و گروهی جهت تحقق بخشیدن به منویّات مقام معظم رهبری مبنی بر«توسعه محتوای منطبق بر ارزش های و فرهنگ اسلامی- ایرانی»، «اهتمام ویژه به سالم سازی همه جانبه در فضای مجازی»، «ترویج هنجارها، ارزش ها و سبک زندگی اسلامی-ایرانی»، «ارتقای فرهنگ کاربری و سواد فضای مجازی» و «مقابله موثر با تهاجم همه جانبه فرهنگی» استفاده خواهد شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار