استاد ی ازحوزه و دانشگاه قم گفت : فتنه ۸۸ هنوز دفع نشده ومردم و مسئولان باید با هوشیاری تمام و درس گرفتن از فتنه ۸۸ این انتخابات را برگزار کنند.
کد خبر: ۱۵۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 31 December 2015

حجت الاسلام و المسلمین دکتر فلاح، در سالروز گرامی داشت 9 دی در بهار با اشاره بر اینکه موضوع نفوذ بیش از 70 بار توسط مقام معظم رهبری تأکید شده گفت: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی دشمن به ما نفوذ کرده اما با شیوه های جدید تر کار خود را انجام داده است.

به گزارش تابناک همدان؛ وی گفت: همان افرادی که در فتنه 88 دخیل بودند و می خواستند رهبری را محدود کنند،حالا قصد دارند، بسیار نرم و به ظاهر قانون مدارانه از راه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، همان فتنه را دوباره برپا کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه افرادی که در فتنه های 78 و 88 مشاهده می شدند شکل یافته از همان دوران اوایل انقلاب هستند ادامه داد:دشمنان تلاش بر این دارند که در صدر عالی نظام مقام رهبری نفوذ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح گفت: با پیدایش انقلاب اسلامی دشمنان این نظام از هر حربه ای استفاده کردند تا نظام اسلامی، انقلابی و مردمی ما ضربه بزنند اما این مردم و مقام معظم رهبری بودند که مقتدرانه در مقابل دشمن ایستادند و اجازه تعرض و حرمت شکنی به دشمنان کشور را ندادند.

وی اظهار کرد: فتنه ها و توطئه ها تنها مربوط به سال 88 و 78 نیست بلکه این فتنه ها از خود سال 57 با پیروزی انقلاب شروع شد وتا کنون با شیوه های مختلف ادامه داشته است

استاد حوزه و دانشگاه بصیرت و هوشیاری مقام معظم رهبری را یاد آوری کرد و ادامه داد: مدیریت ایشان از مرز های جمهوری اسلامی فرا تر رفته و امنیت منطقه در سایه امام خامنه ای محقق شده است .

فلاح گفت:زنده نگه داشتن ایام های 9دی 22 بهمن باعث بر این می شود که بعضی از پرونده ها مخفی نماند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره بر فتنه 78 گفت: فتنه 78 بهانه ای بود در کوی دانشگاه نفوذ در ولایت را داشته باشند و بیگانگان گمان می کردند کار ولایت تمام شده است.

وی افزود: در 16 آذر امسال بسیاری از فتنه گران تریبون هایی در دانشگاه ها راه انداخته بودند و ما باید هوشیار باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار