معاون ارتباطات و اموربین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری:
معاون ارتباطات و امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری بر ارتباط دانشگاه مازندران با دانشگاه‌های بین‌المللی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۵۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 01 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، نشست مدیرانی مازندرانی با آیت الله محسن قمی معاون ارتباطات و امور بین‌الملل مقام معظم رهبری در رابطه با جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه مازندران و ایجاد منطقه آزاد در این استان انجام شد.

آیت‌الله قمی با توجه به تحولات اخیر جهان اسلام مبنی بر گسترش و بسط فرهنگ اصیل دینی در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در معرفی ظرفیت‌های بالای دانشمندان متعهد و متخصص ایران اسلامی به اقصی نقاط دنیا خاطرنشان کرد: امروزه همدلی و همزبانی امت اسلامی راهگشای تمامی مشکلات جهان اسلام خواهد بود.

معاون ارتباطات و امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به نقش مهم و اساسی مردم شهید پرور مازندران در صیانت از اسلام ناب محمدی و با تاکید بر ظرفیت عالی و شاخص استان مازندران در زمینه های دانشگاهی، سلامت و گردشگری خواستار گسترش روابط با دانشگاه‌های بین المللی و پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه مازندران شد و افزود: بحث توسعه گردشگری در استان و مخصوصا در بحث گردشگری سلامتمفید و کارگشا خواهد بود.

میرخلاق میرنیا رئیس دانشگاه مازندران نیز بیان کرد: شناخت دقیق از ظرفیت‌های بالای دانشگاه مازندران می تواند ما را در رسیدن به اهداف بزرگ، بیش از پیش موفق بدارد.

حسین بیژنی شهردار بابل نیز با اشاره به علاقه‌مندی مردم بابل به توسعه فضاهای فرهنگی و دانشگاهی، ظرفیت این شهر را در سطح دانشگاه‌های بین‌المللی و پذیرش دانشجویان مسلمان خ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار