برای 4 سال دیگر
مجمع انتخاب رئیس هیئت جودو و کوارش خراسان جنوبی به علی تهوری رأی اعتماد داد و پس از تنفیذ حکم از سوی رئیس فدراسیون برای چهار سال دیگر سکاندار این هیئت شد.
کد خبر: ۱۵۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ 02 January 2016


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،  مجمع انتخاب رئیس هیئت جودو و کوارش خراسان جنوبی به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و علی تهوری با 17 رأی ماخوذه برای چهار سال دیگر پس از تنفیذ حکم از سوی رئیس فدراسیون سکاندار هیئت شد.

تنها نامزد انتخاباتی مجمع با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های انجام شده خود در چهار سال گذشته، گفت: سند جودوی خراسان جنوبی تا افق 1400 در دست تدوین است و توسعه جودو در دو حوزه کمی و کیفی و با اولویت ساماندهی رده‌های پایه از مهمترین برنامه‌های راهبردی هیئت خواهد بود.

علی تهوری تصریح کرد: ارتقای سطح علمی و تخصصی مربیان و داوران، کسب مدال‌های رنگارنگ قهرمانی در مسابقات کشوری و تربیت ملی‌پوش در این رشته ورزشی از جمله دستاورد کاری هیئت در مدت تصدی او بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در حاشیه مجمع انتخاب رئیس هیئت جودو و کوارش استان، گفت: یکی از اصلی‌ترین مؤلفه های مدیریت عرصه ورزش، همدلی، نیازمند خانواده محوری و انسجام درونی است.

بهرام عزیززاده‌مقدم تاکید کرد: نباید مسایل فرعی و داخلی ورزش برون‌گرایی و وارد حاشیه‌های چالشی شده و بدون کار کارشناسی و در نظر گرفتن بازخورد آن در رسانه‌ها مطرح شود.

وی یادآور شد: فضای مدیریتی حاکم بر ورزش خراسان جنوبی به سمت انتقادپذیری و اتکا به خرد جمعی در حال گذر است و همیشه پذیرای پیشنهادها و انتقادات سازنده بوده و هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی اسفندماه متذکر شد: رؤسای هیئت‌های ورزشی بر ضرورت قانون گرایی و عدم موضع‌گیری تمکین کنند و دست اندرکاران حوزه ورزش نیز له یا علیه نامزد یا گروه خاصی اقدامی نداشته باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار