اطلاعيه استانداري تهران در خصوص برپايي تجمع اعتراض آميز در پي شهادت آيت الله شهيد نمرباقرالنمر
استانداري تهران در اطلاعيه اي اعلام كرد:‌بنا به درخواست تعدادی از تشکلها و گروههای سیاسی، تجمعی اعتراض آمیز امروز یکشنبه 13/10/94 رأس ساعت 15 در میدان فلسطین برپا خواهد شد که معترضین می‌توانند برای اعلام اعتراض خود در آن حضور به هم رسانند.
کد خبر: ۱۵۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 03 January 2016
به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران،متن اطلاعيه به اين شرح است:

و من قتل مظلوماً فقد جعلنا لولیه سلطاناً  (اسراء31)

شهادت مظلومانه‌ی روحانی مجاهد و عالم مبارز، مرحوم آیت الله شهید نمر باقرالنمر ثلمه‌ای بزرگ و داغی جانکاه بر پیکره‌ی جهان اسلام و فراتر از آن مصیبتی سوزناک بر آزادی خواهان عالم بود.

هرچند اقدامات ددمنشانه و سبعانه‌ی حکومت آل سعود هر روز به شکلی امنیت و آرامش را در منطقه و جهان با چالشی جدی مواجه می‌نماید، امّا پر واضح است که اینگونه اقدامات، روح آزادی خواهی و بیداری اسلامی را گسترش داده و نهایتاً به اضمحلال تفکر سرکوبگرانه‌ی مرتجعین منطقه خواهد انجامید.

در پی شهادت این عالم فرزانه و شجاع ، گروهی از جوانان معترض که احساساتشان با این اقدام ننگین جریحه دار شده بود، شب گذشته در مقابل سفارت عربستان تجمعی غیرقانونی نمودند که منجر به ایجاد خسارت و آسیب به ساختمان سفارت و همچنین مجروحیت تعدادی از نیروهای انتظامی و در پی آن دستگیری تعدادی از معترضین شد.

استانداری تهران ضمن محکوم کردن این اقدام، هرگونه تعرض به اماکن دیپلماتیک را تقبیح می‌نماید و اعلام می دارد هرگونه تجمع در مقابل سفارت عربستان غیرقانونی می‌باشد .

بنا به درخواست تعدادی از تشکلها و گروههای سیاسی، تجمعی اعتراض آمیز امروز یکشنبه 13/10/94 رأس ساعت 15 در میدان فلسطین برپا خواهد شد که معترضین می‌توانند برای اعلام اعتراض خود در آن حضور به هم رسانند.

بدیهی است اقداماتی فراتر از قانون و برخلاف روال های قانونی پذیرفته نخواهد بود.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداري تهران

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار