کد خبر: ۱۵۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 03 January 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از احداث راه جدید روستای بریانچال در این شهرستان خبر داد و گفت: این راه روستایی جدید در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات توسعه راه‌ها در این شهرستان به ویژه راه‌های روستایی است.

وی ادامه داد: راه روستای بریانچال بسیار پرخطر و ناایمن بود که با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در نظر داریم راه دسترسی جدیدی را به این روستا ایجاد کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ با تأکید بر اینکه عدم مناسب بودن این راه روستایی برای روستاییان مشکلات فراوانی را ایجاد می‌کرد، افزود: این روستا راه روستایی مناسبی ندارد و تنها محل عبور و مرور مردم، راه متروکه معادن حاشیه روستاست که بسیار خطرناک و فاقد ایمنی و استاندارد بوده و فقط تابستان‌ها قابل استفاده است.

وی اظهار کرد: مردم روستا در طول زمستان روستا را ترک و عده معدود باقی‌مانده نیز با مشکلات بسیاری برای تردد مواجه هستند.

فرماندار ساوجبلاغ با نوید اتمام طرح مطالعه راه روستایی جدید این منطقه خواستار تسریع در اجرای عملیاتی شدن راه بریانچال شد.

پالیزگیر در ادامه سخنان خود به راه روستایی بانو صحرا اشاره کرد و گفت: این مسیر مشترک دهیاری و شهرداری کوهسار است و باید از محل اعتبارات داخلی تعریض و استانداردسازی شود.

وی با تأکید بر اینکه این شهرستان به دلیل داشتن مناطق و روستاهای گردشگری مورد توجه گردشگران و مسافران است افزود: این منطقه به لحاظ گردشگری شاهد تردد بیش از حد خودروهاست که باید اداره راه و شهرسازی اقدامات سازنده‌ای را در زمینه توسعه راه‌ها و ایمن کردن راه‌های روستایی اقدامات لازم را انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار