امام جمعه کلاچای:
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن لطیفی در خطبه های نماز جمعه این هفته کلاچای، با بیان اینکه روز ملی شدن صنعت نفت هیچگاه از ذهن ملت ایران محو نخواهد شد، نقش علما بویژه علمای دینی را در این زمینه برجسته خواند و گفت: ملی شدن صنعت نفت بی تردید باعث استقلال اقتصادی و سیاسی کشور شد و برای همیشه دست اجانب را از ثروت کشور قطع کرد.
کد خبر: ۱۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹ 20 March 2015
به گزارش تابناک گیلان ، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن لطیفی در خطبه های نماز جمعه این هفته کلاچای، با بیان اینکه روز ملی شدن صنعت نفت هیچگاه از ذهن ملت ایران محو نخواهد شد، نقش علما بویژه علمای دینی را در این زمینه برجسته خواند و گفت: ملی شدن صنعت نفت بی تردید باعث استقلال اقتصادی و سیاسی کشور شد و برای همیشه دست اجانب را از ثروت کشور قطع کرد.

وی این روز بزرگ را جلوه ای از اقتدار ملت ایران دانست که برای همیشه بساط ظلم و استبداد را از ثروت و منابع کشور برچید و به زباله دانی تاریخ فرستاد.

وی در ادامه سخنانش به مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 5+1اشاره و اظهار کرد: امیدواریم مذاکرات به یک توافق مطلوب که در آن حقوق هسته ای ملت ایران به رسمیت شناخته شود، ختم گردد.

امام جمعه کلاچای با بیان اینکه تیم هسته ای ایران در مذاکرات هسته ای به خوبی وارد عمل شد و از منافع و مصالح کشور با تمام وجود دفاع کرد، از آنان خواست در مذاکرات خطوط قرمز را کاملا رعایت کنند.

حجت الاسلام لطیفی ابراز امیداری کرد مذاکرات نتایجی مطلوب و سازنده برای ملت ایران و دنیا داشته باشد و متناسب با شأن ملت ایران به پایان برسد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار