مدیرکل راه‌وشهرسازی استان از پيشرفت 90 درصدي احداث كتابخانه مركزي شهر ايلام خبر داد.
کد خبر: ۱۵۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 05 January 2016
مدیرکل راه‌وشهرسازی استان از پيشرفت 90 درصدي احداث كتابخانه مركزي شهر ايلام خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی شهرستان،مهندس "سید کمال الدین میرجعفعری "که در جریان بازدید رییس سازمان مدیریت وبرنامه و ریزی استان اظهار کرد: عمليات اجرايي پروژه كتابخانه مركزي ايلام با زيربناي 5710 متر مربع در سال 1380 آغاز شده كه به دليل كمبود اعتبار تاكنون به بهره‌برداري نرسيده اما هم اكنون با پيگيري اين اداره كل و تخصيص اعتبار مناسب اين پروژه فرهنگي به مرحله بهره‌برداري نزديک شده است.

ميرجعفريان افزود: اين پروژه در سه مرحله ساخته شده كه در دو مرحله اول عمليات زيربنايي آن به پايان رسيده و در مرحله نهايي عمليات نما و برقي انجام شده و نصب تاسيسات مكانيكي مستلزم تخصيص اعتبار است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: تاكنون براي احداث اين پروژه 31 ميليارد ريال اعتبار هزينه شده و براي بهره‌برداري از اين طرح 10 ميليارد ريال اعتبار مورد نياز است كه در صورت تامين اين اعتبار تا پايان سال جاري این پروژه افتتاح خواهد شد.

وی توسعه فضاهاي فرهنگي از جمله كتابخانه‌ها را نياز ضروري نسل جوان استان دانست و اظهار اميدواري كرد: با بهره‌برداري از اين پروژه فضاي مناسبي جهت مطالعه جوانان ايلامي فراهم شود./م


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار