کد خبر: ۱۵۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 05 January 2016
خبر انصراف جناب آقای حاج احمد جباری را از ادامه رقابت انتخاباتی پیش رو خواندم ، قبلا نیز در نوشته ای خاطر نشان کرده بودم که این عرصه دلنوشته مالک رضایی به خبر انصراف حاج احمد جباریبا حضور اندیشمندان، زیبا و بارور خواهد بود، آن موقع است که گلستان گفتگو گلهای صد رنگ می آورد و گرنه و در غیر اینصورت ، همسایه در جنگ می آورد ...
با حضور اندیشمندان در عرصه انتخابات است که گفتمان انتخاباتی با زبان بلیغ و علمی بارور می شود و نه با روشهای غیر متعارف که پوپولیسم ، آنرا هدف گرفته و متغیرهای دیگر را نیز به خدمت گرفته است . چرا که 
تا نزاید بخت تو فرزند نو 
خون نگردد شیر شیرین خوش شنو  ...
متغیرهایی که استاد جباری عزیز در متن انصراف خود به آنها اشاره فرموده است جا دارد که همه آگاهان ، و اصحاب فکر و قلم را نگران سازد ، آنچه که گفته است سخنی است که از زبان یک قران پژوه ایراد شده است.
 بعلاوه کسب مشاوره از بزرگواری را نیز در صراحت متن خود دارد ، که همگان به احاطه او به مسائل اذعان دارند و نگرانیهایش را شنيده اند . خدایا از ابر هدایت برسان بارانی .
گویی که اهمیت آنرا در نمی یابیم ، بهتر است بر آن نکات و خطابه ها تامل نماییم . گویی که بیخهای خوی بد محکم شده . نکند ، ما جهان را قدر دیده ، دیده ایم ؟  آخر ، کو جهان ؟ سبلت چرا مالیده ایم ؟
وقتی اندیشمندانی در تبیین فضا از واژه های نگران کننده استفاده می کند ، آیا نباید همه ما نگران باشیم ؟ مشقت بار تر اینکه تغییر آن فضا را نیز سخت می داند. درست گفته است ، سخت است ، سخت سخت .
مالک رضایی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
سلام - جنابان جباري و رضا ئي كه الحق والانصاف هر دو عالم در دين و سياست و آشنا به حقوق مردم و درد آشناي دوران هستيد - همه اين دردها را با زبان الكن خود به محضر بزرگان مخصوصا دكتر سيد حسن عاملي امام جمعه و نماينده رهبري در استان عرضه داشته ام ولي ورود حاج احمد جباري به عرصه انتخا بات و چند روز راي زني با فعالان انتخابات ؟؟؟ فهميد آنچه مصيبت بوده و اهداف انقلاب را نشانه گرفته و.. چاره اي جز كنار كشيدن نيست - اگر بزرگان استان ( امام جمعه ها و استاندار و فرمانداران و هيئت نظارت و بازرسي و...) بخواهند در رفع اين مشكل اقدامي بكنند ميشود و سخت نيست - امتحان كنيد و مشاوره خواص با تجربه را فراموش نكنيد تا مراد حاصل شود .
ميتوان بي خيال هم شد و فقط داد سخن داد تا عمر بگذرد و ....
طاهر ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
برگ ریزانم ولی، اما نه در فصل خزان
مردمان سجده کنند ، اما نه در وقت اذان
شکوه ها دارم ولی در سر نباشد غرضـی
چون گله دارم، نباید هیچ باشد عوضـی
من گـمانم، فکرکنم اشتـباهی شده ام
ضرب در عزلت خویش اجتماعی شده ام
جاریـم ، جـویبـارم، قطـره بـارانـم ولـی
تازه ام، فصل بهارم، برگ ریزانم ولـی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
البته ایشان وقتی امر برایشان مسجل شد که رد صلاحیت شده اند استعفا دادند. مگر ایشان نمی دانستند که انتخابات چه مشکلات و فضای نامناسبی دارد (متاسفانه) و در این چند روز برایشان روشن شده است!!!
مطلب بعدی را هم خدمت آقای دکتر عرض کنم که تا جایی ما دوستان را می شناسیم آقای جباری پژهش گر دینی و قرآنی نمی باشد بلکه فقط یک فعال سیاسی است که از سال 76 به این طرف هم مواضع تند اصلاح طلبانه دارد و تعابیری مثل عالم دین و سیاستمدار و .... کاملا اغراق آمیز می باشد. بی خودی از افراد بت نسازیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار