کد خبر: ۱۵۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 05 January 2016


فرماندار کرج گفت: فعالیت‌های تبلیغاتی غیرقانونی کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی و عرصه‌های عمومی توسط نهادهای نظارتی به خوبی رصد و ترتیب اثر داده می‌شود.

محمدتقی ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی باید از رفتارهای خلاف شئون اخلاقی، دینی و قانونی خودداری کنند، اظهار داشت: این دسته از افراد باید به اعتقادات و عقاید مردم احترام بگذارند و نسبت به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امید است شاهد رفتاری در چارچوب تمامی شعائر دینی و قانونی از سوی کاندیدا و نامزدهای انتخاباتی باشیم، افزود: فعالیت‌های تبلیغاتی غیرقانونی کاندیدا و نامزدهای انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی و عرصه‌های عمومی توسط نهادهای نظارتی به خوبی رصد و ترتیب اثر داده می‌شود.

فرماندار کرج با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی باید در هر شرایطی قانون‌مندانه رفتار کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم باشیم، خاطرنشان کرد: کاندیداها باید نسبت به رعایت قانون اهتمام داشته باشند چرا که رعایت قانون امری ضروری و دو طرفه است.

وی با اشاره به اینکه هیئت اجرایی تنها در چارچوب قانون وظایف خود را انجام می‌دهد که این مهم در حوزه شورای نگهبان عام‌تر و استصوابی است، اظهار داشت: طبق قانون این نظارت استصوابی توسط شورای نگهبان قبل از ثبت نام کاندیدا نیز انجام می‌شود.

ایرانی با بیان اینکه جز در چارچوب قانون عملکرد دیگری را نمی‌توانیم از خود نشان دهیم، افزود: فشارهای زیادی مبنی بر تائید صلاحیت برخی افراد به بنده اعمال شد اما به طور قطع در این راستا مسیری جز قانون را طی نمی‌کنیم و تحت تاثیری هیچ فردی قرار نمی‌گیریم.

فرماندار کرج با تاکید بر اینکه بررسی صلاحیت‌ها به هیئت نظارت استان ارسال و در این بین هیئت اجرایی تنها امور مرتبط و قانونی خود را انجام می‌دهد، تصریح کرد: به طور قطع از توان حداکثری خود برای برگزاری انتخابات سالم بهره می‌گیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار