کد خبر: ۱۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰ 22 March 2015
محمدناصر زندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه آیین نمادین استقبال از مسافران نوروزی در محل عوارضی قطعه چهارم بزرگراه تهران - شمال اظهار داشت: از زمان بسته شدن این مسیر ارتباطی در پنجم ماه دی سال گذشته ما با بسج تمامی امکانات پیمانکاران این پروژه به دنبال بازگشایی کامل این قطعه با رفع نقاط حادثه خیز و ایمن سازی لازم بودیم.

وی تصریح کرد: در این راستا با جدیت کارها صورت گرفت ولی در یک نقطه این بزرگراه بنام داش کامل زمین رانش زیادی که عملیات ایمن سازی در حال انجام است و این امر موجب بسته شدن لاین شمال به جنوب این بزرگراه شده است.

وی افزود: در صورت نیاز با افزایش بار ترافیکی از شمال به جنوب آمادگی لازم را داریم تا با اتخاذ تدابیر ویژه وبکارگیری نیروها و پلیس راهور این لاین نیز به صورت موقت بازگشایی شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تردد خودروها در این شهرستان تونل شهری برای کاهش بار ترافیکی چالوس بازگشایی موقت شد.

فرماندار چالوس همچنین به آمادگی کامل این شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران اشاره کرد و گفت: دراین زمینه بیش از 13 هزار تخت و 60 هتل و هتل آپارتمان و 2 هزار و 200 ویلای شخصی با برنامه ریزی ستاد تسهیلات سفر از 2 ماه قبل آماده میزبانی از گردشگران نوروزی در شهرستان چالوس است. 

در این آیین فرماندار و اعضای ستاد تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی شهرستان با اهدای شاخه های گل و بسته های محصولات فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی منطقه به استقبال از مسافران نوروزی رفتند.ک/3


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار