پیام نوروزی رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده:
در پیام نوروزی رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده آمده است: امید آن است تا با تأسی از زندگی الگوی مهر و عطوفت، حضرت فاطمه زهرا(س)، زمینه نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی را در اذهان یاد آور شویم.
کد خبر: ۱۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 22 March 2015
به گزارش فارس، مرضیه گُرد رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده در پیام نوروزی خطاب به همه مردم به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان اظهار داشت: با نو شدن سال، زمزمه دلنشین یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر الیل والنهار، دل آدمی را جانی دیگر می‌بخشد.

بهار فصل اعتدال است، هنگامه‌ای که ما نیز باید در خود به جستجوی میزان و اعتدال برخیزیم و نوروز به عنوان طلیعه بهار، بامدادی را نوید می‌دهد که تفاوتی  در شب و روزش نیست؛ تعادل در طبیعت الگوی معناداری برای اهل راز  است تا بتوانند نیک بختی و نیک فرجامی را در پرتو خورشید روشنی بخش بهار، در قاموس تدبیر و امید برای هم‌نوعان مسئلت نمایند.

وی گفت: مقارن شدن نوروز امسال با عطر غم‌انگیز کوثر ، یادآور یاس کبودی است که سالیان دراز غمش را در سینه نهفته‌ایم و امید آن است تا با تأسی از زندگی الگوی مهر و عطوفت، حضرت فاطمه زهرا(س)، زمینه نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی را در اذهان یاد آور شویم.

با این امید در بهار پیش رو و سال نو، از خداوند متعال برایتان، هفت سین ستایش ایزد منان، سپاس نعمات بیکران، سعادت زیارت حریم الهی، سخاوت در اعمال، سلامت در کردار ، سرور در ایام و سپهری نیک را خواستارم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار