لیگ برتر فوتبال نونهالان استان فردا پنج شنبه ۱۷ آذرماه با دیدار شاهین مهر رودان و آبفای بندرعباس به میزبانی نماینده رودان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۵۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 06 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، لیگ برتر فوتبال نونهالان استان فردا پنج شنبه ۱۷ آذرماه ساعت ۱۴:۳۰ با دیدار شاهین مهر رودان و آبفای بندرعباس به میزبانی نماینده رودان در زمین چمن شهید چمران این شهرستان برگزار می شود.
 
تیم فوتبال شاهین مهر رودان که با ۲۰ امتیاز تا پایان هفته دهم در جدول دوم است درصدد است با برد مقابل تیم میهمان فاصله اش با تیم صدر جدول که نماینده شهرستان میناب است کمتر کند.
 
مهدی مبارکی سرپرست تیم فوتبال شاهین مهر رودان در مصاحبه رودان نیوز، گفت: تیم ما از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد و بچه ها تمریناتشان را به خوبی انجام دادند و امیدواریم با برد مقابل حریف جایگاهمان را در جدول حفظ ، و صدر جدول را از آن خود کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه تیم شاهین مهر با مشکلات مالی روبرو است، افزود: از مسئولین شهرستان رودان می خواهیم به باشگاه فوتبال شاهین مهر که دو تیم در سطح نونهالان و نوجوانان به عنوان نمایندگان شهرستان در لیگ برتر فوتبال استان بازی می کنند نگاه ویژه ای داشته باشند و باشگاه را از مالی حمایت کنند تا ما بتوانیم نمایندگان خوبی برای شهرستان در سطح فوتبال استان و منطقه باشیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دادیم و امیدورایم با فرهنگ سازی و اخلاق در بین ورزشکاران فوتبالیست نونهال، فوتبال کشور را به سوی احترام و اخلاق اسلامی پیش ببریم و آن را در جامعه ورزش کشور نهادینه کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار