خطیب جمعه ایلام:
امام جمعه ایلام در خطبه‌های امروز نماز جمعه ایلام با انتقاد از اقدامات احمقانه و به دور از منطق آل سعود گفت: رژیم جاهلی و ضد بشری عربستان با این اقدامات مقدمات فروپاشی خود را مهیا کرد.
کد خبر: ۱۶۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 08 January 2016
امام جمعه ایلام در خطبه‌های امروز نماز جمعه ایلام با انتقاد از اقدامات احمقانه و به دور از منطق آل سعود گفت: رژیم جاهلی و ضد بشری عربستان با این اقدامات مقدمات فروپاشی خود را مهیا کرد.

به گزارش تابناک ایلام،حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی اظهار داشت:رژیم آل سعود همانند رژیم صهیونیستی ریشه تمام خشونت‌ها و کانون اصلی فتنه انگیزی‌ها در جهان اسلام است.

وی گفت: رژیم آل سعود همانند رژیم صهیونیستی ریشه تمام خشونت‌ها و کانون اصلی فتنه انگیزی‌ها در جهان اسلام است و امروز این رژیم به همراه رژیم صهیونیستی به منفور‌ترین کشور‌ها در بدل شده‌اند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: اقلیتی به نام خاندان آل سعود سالهاست که در کشور عربستان حاکم شده‌اند، این اقلیت که شهرت آن‌ها در فساد اخلاقی و مالی بر کسی پوشیده نیست بر جان و مال مردم عربستان مسلط شده‌اند و مجری سیاست‌های آمریکا و انگلیس در کشور خود و در منطقه حساس خاورمیانه در عرصه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی هستند.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات این رژیم می‌توان به اجرای جنگ‌های نیابتی در کشورهایی همچون یمن، لبنان، سوریه و عراق و همچنین اقدامات دیگری همچون کارشکنی در روند مذاکرات هسته‌ای، کاهش قیمت نفت در جهان و کمک‌های مالی به اسرائیل در جنگ‌هایی که علیه حماس و حزب الله انجام شد اشاره کرد.

حجت الاسلام لطفی افزود: قطع ارتباط این رژیم با کشور جمهوری اسلامی ایران ناشی از شکست سیاست‌های این کشور در ائتلاف علیه ایران در عرصه بین المللی است.

وی گفت: اربابان این رژیم که آمریکا و اتحادیه اروپا باشند از قطع ارتباط با ایران پشیمان شده‌اند و قطعاً عربستان که در طراز ایران نیست هم در آینده از این اقدام خود پشیمان خواهد شد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به قیام خونین حوزه علمیه قم و مردم ولایتمدار این منطقه علیه رژیم شاهنشاهی پرداخت و اظهار داشت: روحانیت و مردم شریف قم با حرکت انقلابی و کوبنده خود که به رهبری امام (ره) علیه رژیم ستمشاهی صورت گرفت پایه‌های حکومت پهلوی را به شدت لرزاندند و موجب فراگیری انقلاب در سراسر کشور شدند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در ادامه با بازخوانی فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در همایش ائمه جماعات کشور تصریح کرد: ایشان در این دیدار به مسائل مهم کشور از جمله جنگ فرهنگی دشمن اشاره داشتند و هشدار دادند که دشمن با تمام ابزار‌ها به جنگ با کشور ما آمده است.

وی افزود: تریبون نمازجمعه و شرکت در نمازجمعه از جمله قرارگاه‌های مهم برای مقابله با این جنگ فرهنگی است که در آن با تبیین فرهنگ ناب اسلامی و شناخت ترفندهای فرهنگی دشمن جامعه را می‌توان در مسیر صحیح هدایت کرد.

وی با بیان اینکه رهبری به موضوع انتخابات و اهمیت آن در سرنوشت کشور نیز تاکید داشتند گفت: رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری در انتخابات را سبب استحکام نظام می‌دانند.

امام جمعه ایلام در پایان به سالروز عملیات غرورآفرین می‌مک اشاره کرد و تصریح کرد: این حماسه بزرگ اولین عملیات رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل بود که ضربه کوبنده‌ای بر ارتش مجهز بعثی وارد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار