تابناک گیلان: امام جمعه موقت رشت با اشاره به جنایات آل سعود و خشم مسلمانان در این باره تصریح کرد: خشم مسلمانان جهان از جنایات آل سعود دامن عربستان را می گیرد.
کد خبر: ۱۶۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 08 January 2016
تابناک گیلان: امام جمعه موقت رشت با اشاره به جنایات آل سعود و خشم مسلمانان در این باره تصریح کرد: خشم مسلمانان جهان از جنایات آل سعود دامن عربستان را می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل پوررضا در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر رشت با اشاره به نشست مقام معظم رهبری با ائمه جمعه کشور اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در این نشست فرمودند، نمازجمعه محل تجمیع تفکرات برای مقابله با دشمن بوده و باید از این طریق نقشه های دشمنان که ضربه زدن به فرهنگ و سبک زندگی جامعه ما است، را خنثی کنیم.

وی افزود: نمازجمعه قرار گاه مقابله با دشمن و حمایت از ولایت فقیه است که امام جمعه نیز سکاندار این قرار گاه بوده و باید مروج دشمن ستیزی و حمایت از ولی فقیه در جامعه باشد.

حجت الاسلام پور رضا با تاکید بر اینکه نمازجمعه باید تبیین کننده راه پیامبر و ائمه اطهار باشد گفت: جذب نیروهای جوان به نماز جمعه و بیان حقایق مربوط به اسلام واقعی و ایجاد روابط صمیمانه با افراد جامعه، سدی است که از آن می توان در برابر نفوذ دشمنان به فرهنگ، دین و سبک زندگی مان بهره بگیریم.

وی هچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بحث نفوذ تصریح کرد: تمام نقشه هایی که دشمنان برای نفوذ به دین و فرهنگ کشور دارند در این راستا است که از مومنان استکبار ستیز و مبارز، افرادی سلطه پذیر ساخته و اهمیت شعار مرگ بر آمریکا را کم رنگ کنند.

افول عربستان نزدیک است

امام جمعه موقت رشت در ادامه سخنان خود به شهادت آیت الله نمر و جنایات آل سعود اشاره کرد و گفت: داغ جنایاتی که عربستان سعودی در یمن و سوریه و همچنین در فاجعه منا بر دل مسلمانان گذاشته بود هنوز آرام نشده که دست به فاجعه ای دیگر زد و رهبر شیعیان عربستان را به شهادت رساند.

حجت الاسلام پور رضا با تاکید بر اینکه عربستان با این اقدام سند افول خود را امضا کرده است تصریح کرد: تا قبل از این کشور عربستان سیاست انگلیسی را در پیش گرفته بود و با برنامه های نامحسوس قصد ضربه زدن به مسلمانان را داشت.

وی افزود: نمونه هایی از نقشه های نامحسوس عربستان را می توان در برخی مناطق گیلان و از طریق خرج هایی که برای برخی از هیئت های مذهبی که مروج اسلام انحرافی بوده اند دید.

امام جمعه موقت رشت ادامه داد: اما حالا سیاست عربستان سیاست آمریکایی شده و با قلدری و جنایات به دنبال ضربه زدن به مسلمانان است و به همین دلیل بازیچه دست آمریکا و هم دستانش شده و اجرا کننده نقشه های شوم آنان است

حجت الاسلام پور رضا تصریح کرد: به شهادت رساندن شیخ نمر یکی از نمونه های سیاست آمریکایی آل سعود است که خشم مسلمانان را برانگیخته و بی شک این خشم، دامن آل سعود را خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به حساسیت انتخابات پیش رو گفت: مردم کشور باید با حضور پرشور خود پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح، حماسه دیگری را رقم بزنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار