نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: شیخ نمر را به جرم حق گویی به شهادت رساندند و این طبیعت حاکمان فاسدی همچون آل سعود است.
کد خبر: ۱۶۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 08 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته بندرعباس افزود: این جنایات در حالی رخ می دهد که آمریکا با تمام وجود از جلادهای صعودی آدم کش دفاع می کند.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر حضور حداکثری مردم و انتخاب نامزدهای اصلح تاکید داشته اند؛ چراکه هرچه توطئه دشمنان نظام بیشتر شود ما نیز باید پرشمارتر در صحنه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی حاضر بشویم.

وی تاکید کرد: باید در انتخابات 'رفیق، بچه محل، فامیل، نژاد' و اینگونه القاب و عنوان ها را کنار گذاشت و با درک بالا، اصلح ترین افراد را انتخاب کرد.

آیت الله نعیم آبادی اضافه کرد: در این بین اگر نزدیک ترین فرد به شما نیز لیاقت نمایندگی مجلس را نداشت به او رای ندهید و از آنجایی که امام راحل فرموده اند «مجلس در راس امور است»، رای خود را به نام اصلح ترین نامزدها به صندوق های اخذ رای بیندازید.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: تکیه بر قول نامزدها نمی تواند ملاکی برای انتخاب فرد اصلح باشد، چرا که قول ملاک شرعی ندارد و اگر می خواهیم مشکلات مملکت از پایه حل شود، باید اصلح ترین ها را انتخاب کنیم که در این صورت تحول بزرگی در مملکت ایجاد می شود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه کشور با معظم له، گفت: به تعبیر ایشان نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است و بر این اساس 850 قرارگاه فرهنگی در سطح کشور فعالیت می کند.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: ائمه جمعه به عنوان مسئولان این قرارگاه ها باید تهدیدهای فرهنگی را شناسایی و با برنامه ریزی دقیق مردم را نسبت به تهدیدات و مسائل روز آگاه کنند.

وی با بیان اینکه در گذشته برخی تعبیرهای غلط از مفاهیم اسلامی برداشت شده است، افزود: امروز نیز قصد دارند مفاهیم اسلامی را وارونه جلوه دهند و این وظیفه مردم است که با مراجعه به اهل فن و قرارگاه های نماز جمعه، سوال های خود را مطرح و پاسخ صحیح دریافت کنند.

امام جمعه بندرعباس یادآوری کرد: همانطور که رزمندگان و نظامیان هر ابهامی را از فرمانده و اعضای قرارگاه خود سئوال می کنند، مردم نیز وظیفه دارند برای پی بردن به پاسخ سئوال های خود در زمینه مسائل دینی و شرعی، به قرارگاه های نماز جمعه و ائمه جمعه مراجعه کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: در غیر این صورت شیادهایی سر راه جامعه قرار می گیرند که خود را امام زمان(عج) معرفی می کنند و امروز شاهد ادامه این تفکرات در قالب بهائیت و بابیت هستیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه مردم آن دوران به جای مراجعه به قرارگاه های فرهنگی، دور افراد شیاد را گرفتند و بلواهایی درست کردند که موجب کشته شدن عده زیادی از مسلمانان و ایجاد فرقه های جدید شد.

آیت الله نعیم آبادی تاکید کرد: سنگرهای نماز جمعه مجموعه هایی هستند که به دست رهبر معظم انقلاب تشکیل شده اند و همه ما تکلیف داریم نسبت به ارتقاء جایگاه این سنگرها تلاش کنیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار