رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شش استان به عنوان مقصد گردشگری سلامت در کشور تعیین شدند.
کد خبر: ۱۶۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 08 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، قاسم جان بابایی در بازدید از مرکز بهداشتی درمانی عربخیل بابلسر با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 بهنمیر تا پایان سال اختصاص می یابد، افزود: نیازهای اصلی مردم در بخش بهنمیر تخصصی استو درمانگاه بهنمیر به تدریج به کلینیک ویژه تخصصی تبدیل خواهد شد.

رییس علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: بیشترین اعتراض مردم در بخش بهداشت و درمان از خدمات سرپایی استکه با ارایه خدمات تخصصی موجب افزایش رضایتمندی در مردم می شود.

این مسئول عنوان کرد: خدمات تخصصی در چهار بخش، اطفال، داخلی، قلب و زناناز هفته آینده در درمانگاه بهنمیر شروع به کار خواهد کرد و به تدریج تبدیل به کلینیک ویژه تخصصی می شود.

جان‌بابایی با بیان اینکه 6 استان به عنوان گردشگری سلامت در کشور تعیین شده‌اند، اذعان کرد: سواحل بهنمیر می‌تواند ظرفیت و پتانسیل منطقه گردشگری سلامت را داشته باشد.

 نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار نیز در این بازدید افزودک خدمات و وضعیت درمانگاه بهنمیر فراتر از یک بخش است و پاسخگوی نیاز های اولیه مردم نیست.

مقداد نجف نژاد به سواحل بکر بهنمیر اشاره کرد و گفت: یک صد هکتار زمین در بخش ساحلی بهنمیر در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت که موجب رونق اقتصادی و افزایش گردشگری در این بخش می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار