رئیس هیئت زورخانه‌ای خراسان جنوبی:
رئیس هیئت زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی از برگزاری رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور در یکم بهمن ماه در بیرجند خبر داد و گفت: این مسابقات به مدت ۳ روز و در دو گروه ۵ تیمی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۶۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 09 January 2016


مهدی قمری  اظهار داشت: رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از رقابت‌های حساس هفته لیگ برتر زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور در حالی به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود، افزود: هیئت خراسان جنوبی در گروه "ب" با کسب 264 امتیاز بالاتر از هیئت‌های کردستان و مازندران قرار دارد.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی گفت: در لیگ برتر در دو گروه 5 تیمی برگزار و پس از برگزاری مرحله نخست تیم‌ها به صورت ضربدری رقابت می‌کنند تا تکلیف تیم‌های اول تا سوم مشخص شود.

قمری با بیان اینکه این مسابقات به مدت سه روز در سالن زورخانه موسی بن جعفر بلوار جوادیه بیرجند برگزار می‌شود، افزود: محمدرضا حسن پور، احسان افلاکی، مصطفی دلاکه، رضا یوسفی، ابوالفضل ایوبی تبار، علی قمری، جواد حق جو، ناصر ناد علی، سروش جواهری، حسین عجم و با مربیگری رضا آفتابی و سرپرستی علی سنگکی است.

رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور اول بهمن ماه در بیرجند آغاز می‌شود و از ورزش دوستان دعوت می‌شود برای تماشای این مسابقات حضور یابند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار