به گزارش صبح امروز اداره کل هواشناسی استان فارس هوای استان تا 72ساعت آینده صاف و بهاری خواهد بود و مسافران نوروزی می توانند با خیال آسوده از یادمانهای تاریخی و مذهبی شیراز و دیگر شهرهای فارس دیدن کنند.
کد خبر: ۱۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 23 March 2015
به گزارش تابماک فارس و به نقل از ایرنا کارشناس هواشناسی استان فارس افزود: نظر به اینکه سامانه بارشی فعالی که طی روزهای اخیر بر استان حاکم بود از بعداظهر امروز همراه با وزش باد شدید از سطح استان خارج خواهد شد پیش بینی کرد تا روز پنجشنبه دیگر بارشی نخواهیم داشت .
روح الله هنرپیشه افزود: البته به لحاظ رطوبت موجود در هوا به علت بارش مطلوبی که طی چند روز اخیر داشته ایم امکان بارشهای خفیف و مقطعی در برخی نقاط استان نیز هم امکان دارد.
وی رکوردار میزان بارش باران در استان فارس را از 26اسفند ماه تاکنون شهرستان ممسنی با 166میلیمتر بارش و کمترین ان را در این استان با 14میلیمتر مربوط به آباده و ایزدخواست دانست .
هنرپیشه همچنین اضافه کرد :پس از شهرستان نوراباد ممسنی نیز شیراز با 72میلیمتر در ایام یاد شده نیز در رتبه دوم به لحاظ بارشی قرار دارد.
وی در خاتمه اظهار داشت با احتساب بارندگی های چند روز اخیر در مجموع میانگین بارندگی استان فارس در سال زارعی جاری به 181میلیمتر رسیده که نسبت به میانگین بارندگی سال زراعی قبل با 202میلمتر از کاهش 27درصدی برخوردار است .
برچسب ها: هواشناسی ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار