بهرام پورضرب گفت: 42 کیلوگرم گوشت مرغ فاسد و 15 کیلوگرم مرغ زنده غیر قابل مصرف و غیر بهداشتی از دو رستوران بین راهی در شهرستان آستارا کشف شد.
کد خبر: ۱۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 23 March 2015
به گزارش تابناک گیلان ،بهرام پورضرب گفت: 42 کیلوگرم گوشت مرغ فاسد و 15 کیلوگرم مرغ زنده غیر قابل مصرف و غیر بهداشتی از دو رستوران بین راهی در شهرستان آستارا کشف شد.

وی ادامه داد: در قالب طرح نظارتی نوروز 94 ، 35 کیلوگرم ضمایم فاسد و غیر بهداشتی مرغ شامل دل ، جگر و سنگدان از دو واحد مرغ فروشی در شهرستان آستارا کشف و ضبط شد.

پورضرب اظهار کرد: این مقدار گوشت مرغ فاسد و غیربهداشتی در قالب 25 مود بازرسی یک روزه توسط دو اکیپ بازرسی شبکه دامپزشکی آستارا کشف و معدوم شده است.

وی ارزش اقتصادی این مقدار محموله های کشف شده را شش میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا چهار متخلف طی یک روز، شناسایی و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رییس شبکه دامپزشکی بندر آستارا ادامه داد: طرح بازرسی از واحدهای مختلف صنفی نظیر مرغ فروشی ها ، رستوران ها و قصابی ها با هدف تامین امنیت زیستی ، غذایی و سلامت جانی شهروندان و مسافران نوروزی تا 14 فروردین ماه با جدیت در شهرستان آستارا ادامه دارد.

شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز گیلان، دارای 49 واحد قصابی و نیز 95 واحد عرضه مرغ گوشتی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار