شهردار منطقه هشت قم:
شهردار منطقه هشت قم گفت: احداث پارک آبی در فضایی به مساحت دو هکتار در بوستان غدیر تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.
کد خبر: ۱۶۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹ 11 January 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله سلیمانی به اهمیت سرمایه گذاری در منطقه هشت و فضای مطلوب منطقه اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های پردیسان سرمایه گذاری در آن است که با توجه به موقعیت استراتژیک می‌تواند نقش موثری در این زمینه داشته باشد.
 
وی عنوان کرد: یکی از موقعیت‌های پردیسان از نظر سرمایه‌گذاری قرارگرفتن این منطقه در مسیر روستاهای خوش آب و هواست که می‌تواند موقعیتی برای سرمایه گذاری مطلوب باشد.
 
شهردار منطقه هشت قم گفت: از سوی دیگر بلوار غدیر یکی از مسیرهای ورودی شهر است که از نظر تفریحی و توریستی می‌تواند یک منطقه نمونه با سرمایه گذاری مطلوب برای گردشگران باشد.
 
سلیمانی با اشاره به وجود بوستان غدیر گفت: این بوستان 140 هکتار جاذبه تفریحی دارد که برای ساماندهی آن اقداماتی صورت گرفته و می‌تواند توان سرمایه گذاری منطقه را افزایش دهد.
 
وی افزود: یکی از فضای تفریحی برای قم، احداث پارک آبی است که در فضای 2 هکتار در بوستان غدیر احداث می‌شود که تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
 
شهردار منطقه هشت قم گفت: این پارک توسط بخش خصوصی در حال احداث است که در منطقه هشت شهر قم بوده و تاکنون 200 میلیارد ریال برای احداث این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار