در استان همدان بیش از 300 بیمار عضو انجمن حمایت از بیماران خاص هستند و کودکان زیر 14 سال با حمایت انجمن محک مداوا و هزینه درمان آنها تامین می شود، برخی از این بیماران نیز به دلیل مشکلات مالی و هزینه های بالای آن از ادامه درمان خود داری کرده اند.
کد خبر: ۱۶۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳ 12 January 2016

آن طور که قائم مقام مجمع خیرین سلامت استان گفته، تنها 600حامی در این مجمع عضو هستند و هرکدام ماهانه از 10هزار تومان تا500هزارتومان کمک می کنند در حالی که هزینه های درمانی این افراد بسیار بالاست.

به گزارش تابناک همدان ؛ حسین فرجی با اشاره به اینکه، بیش از 300 بیمار مبتلا به سرطان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت همدان هستند ادامه داد: بیشترین کمک این مجمع به بیماران سرطانی سخت درمان صورت میگیرد.

وی با بیان اینکه هیچ گونه کمک مالی در اختیار بیماران قرار نمی‌گیرد و همه کمک‌ها در قالب واریز مبلغ مورد نظر به حساب مراکز درمانی امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند در تهیه تجهیزات درمانی بیماران نظیر دستگاه ساکشن، تشک مواج، دستگاه اکسیژن و واکر به مجمع کمک کنند.

قائم مقام مجمع خیرین سلامت استان دربیان اهداف تشکیل مجمع گفت: مجمع خیرین سلامت با هدف ساماندهی وشناسائی خیران درحوزه سلامت،ساخت وتجهیز بیمارستان برای بیماران صعب العلاج، پیشگیری از انواع بیماری، ودرمان آن تشکیل شده تا درکنار خانواده کمک حال آنان باشد.

فرجی افزود: دراین مجمع عده ای ازجوانان خیر20تا30سال نیز فعال هستند که با داشتن تخصص ونیز پرداخت کمک هزین بیماران را یاری می رسانند.

وی با اشاره به اینکه این مجمع نیاز به کمک مردم دارد افزود: مردم نیکوکار همدان میتوانند برای کمک به افراد نیازمند به سایت مجمع خیرین سلامت و یا به مجمع خیرین سلامت استان به نشانی همدان خیابان مهدیه جنب بیمارستان سابق مباشر کاشانی مراجعه کنند.

سرطان سومین عامل مرگ و میر در ایران بعد از بیماری‌های قلبی و عروقی، سوانح و حوادث است و طبق برآورد سازمان جهانی بهداشت میزان ابتلا به این بیماری در دهه‌های آتی در کشور افزایش خواهد یافت.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار