نمایشگاه دستاوردهای انرژی هسته ای ایران به مدت یک هفته از 25تا 30 اردیبهشت ماه در بیرجند برگزار می شود
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند: سال پیش رو برای حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند سال پرباری است/ جشنواره شعر و مشاعره بین المللی رضوی برای دومین سال در بیرجند برگزار می شود/ دبیر علمی همایش ملی توافق هسته ای: این همایش فارغ از موضوعات سیاسی بحث اجرای برجام از دیدگاه موافقین و مخالفین را مورد نقد و بررسی قرار می دهد
کد خبر: ۱۶۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 13 January 2016

قریشی: در این همایش فرصت های پیش روی ایران و خراسان جنوبی که به وسیله برجام فراهم می شود بررسی می شود / از ویژگی های این همایش همزمانی این همایش با سالگرد 40 سال تاسیس دانشگاه بیرجند است / نمایشگاه دستاوردهای انرژی هسته ای ایران به مدت یک هفته از 25تا 30 اردیبهشت ماه در بیرجند برگزار می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند گفت: 29و 30اردیبشت ماه سال آینده همایش ملی توافق هسته ای در خصوص بررسی تحولات پسابرجام در دانشگاه بیرجند برگزار می شود .

به گزارش تابناک، سید محمد قریشی صبح امروز در نشست خبری در این باره گفت: مکاتبات و هماهنگی های لازم با نهادها و سازمان های مختلف برای برگزاری این همایش انجام شده است و مهمانانی از کشور نیز در این همایش شرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه سال پیش رو برای حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند سال پرباری است، تصریح کرد: دو کار بزرگ طی سال آینده در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار می شود که همایش ملی توافق هسته ای و برگزاری جشنواره شعر و مشاعره بین المللی رضوی از جمله این برنامه ها است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند ادامه داد: سال گذشته جشنواره شعر و مشاعره بین المللی رضوی در دانشگاه بیرجند به نحو احسن برگزار شد که امسال وزارت علوم و بنیاد بین المللی امام رضا(ع) کمیته فرهنگی و ادبی دانشگاه های کشور را بر عهده دانشگاه بیرجند گذاشته است.

احمد بخشی، دبیر علمی همایش ملی توافق هسته ای نیز در ادامه گفت: برگزاری این همایش فارغ از موضوعات سیاسی و در ابعاد مختلف برگزار می شود و بحث اجرای برجام از دیدگاه موافقین و مخالفین مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در این همایش فرصت های پیش روی ایران و خراسان جنوبی که به وسیله برجام فراهم می شود بررسی می شود که کلیات، سیاسی و اقتصادی از محورهای اصلی این همایش است.

دبیر علمی همایش توافق هسته ای اظهار کرد: یکی از ویژگی های این همایش همزمانی این همایش با سالگرد 40 سال تاسیس دانشگاه بیرجند است و در کنار این همایش نیز سازمان انرژی اتمی نمایشگاهی به مدت یک هفته از 25تا30اردیبهشت ماه برگزار می کند که در این نمایشگاه دستاوردهای انرژی هسته ای ایران به نمایش گذاشته می شود.

بخشی تاکید کرد: برگزاری این همایش باید دستاوردهایی برای استان ما داشته باشد و حضور مهمانان کشوری مشکلی از مشکلات استان را حل کند و مسوولین باید برنامه ریزی کنند تا از این فرصت نهایت استفاده را برای توسعه استان کنند.

گفتنی است علاقمندان برای شرکت در این همایش می توانند مقالات خود را تا تاریخ 15فروردین ماه95 به دبیرخانه همایش در خراسان جنوبی،بیرجند، دانشگاه بیرجند، معاونت فرهنگی و اجتماعی و تلفکس 32202110یا 32202123 و یا از طریق سایت www.conf.birjand.ac.ir/deal ارسال نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار