به بهانه آمدن وزیر ارشاد به گیلان ؛
به گزارش تابناک گیلان، علی جنتی شب گذشته در حاشیه سفر خود به گیلان در پرسش و پاسخ با اصحاب رسانه استان با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها، اظهار کرد: رسانه‌ها طبق رسالت خود حقایق را آنگونه که است برای جامعه بیان کنند و موجب آگاهی‌بخشی مردم شوند.
کد خبر: ۱۶۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 14 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: شامگاه گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: سایت‌های خبری بی‌سر و سامان هستند که باید ساماندهی شوند و طبق قانون مطبوعات اصول را رعایت کنند.

به گزارش تابناک گیلان، علی جنتی شب گذشته در حاشیه سفر خود به گیلان در پرسش و پاسخ با اصحاب رسانه استان با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها، اظهار کرد: رسانه‌ها طبق رسالت خود حقایق را آنگونه که است برای جامعه بیان کنند و موجب آگاهی‌بخشی مردم شوند.

اما آقای وزیر نگفته اند که هزینه بیان حقایق از کجا و چگونه پرداخت خواهد شد!

وی با بیان اینکه گردانندگان هر نشریه‌ای دارای دیدگاه سیاسی خاص خود هستند، افزود: نباید به هیچ‌عنوان از دایره عدل و انصاف، امانت‌داری و صداقت خارج شویم.

اما آقای وزیر نگفته اند که تنها با عدل و انصاف، امانت‌داری و صداقت چگونه می شود هزینه های یک رسانه را فراهم کرد؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقاد از برخی تیترهای روزنامه‌ها، تصریح کرد: روزنامه‌ها بر اساس منافع خود تیترزنی می‌کنند.

خب آقای وزیر بر اساس منافع چه کسی تیتر باید زد؟ دلمان را به یارانه های ارشاد خوش کنیم یا کمک های بلاعوض استاندار !؟



خودمان می دانیم که هم بی سر و سامان هستیم و هم یتیم ، شما بفرمایید در این دو سال برای رسانه ها چه کرده اید!؟



وزیر تصریح کرد: نشریات و روزنامه‌هایی که نوع عملکردشان برخوردهای نامناسب است، تیراژ پایینی دارند اما نشریاتی که با متانت برخورد کردند و محتوای عمیق و خوب داشته‌اند دارای تیراژ بالایی هستند و نزد مردم جایگاه دارند.


اما آقای وزیر ، واقعیت می گوید، آن هایی که خلاف می نویسند و یا به قول شما نوع عملکردشان برخوردهای نامناسب است ، از منابع قدرت و ثروت تامین می شوند و تیراژ و دوام بالایی هم دارند.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: سایت‌های خبری بی‌سرو سامان هستند که باید ساماندهی شوند و طبق قانون مطبوعات اصول را رعایت کنند.

آقای جنتی ، خودمان می دانیم که هم بی سر و سامان هستیم و هم یتیم ، شما بفرمایید در این دو سال برای رسانه ها چه کرده اید!؟

آیا خبر دارید که مدیرکل و استاندار محترم ، تنها سالی یکی دو بار ، آن هم دل خوش کنک با رسانه ها می نشینند و با هم می خندیم و ساندیسی می خوریم و می رویم دنبال کارمان!؟


آقای وزیر ؛ مشکلات رسانه ها خیلی وقت است که از بی سر و سامانی عبور کرده و به جاهای خطرناکش رسیده است!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار