بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 14 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


طنز/ توضیحات دفتر احمدی نژاد درباره گلشیفته، تفنگداران امریکایی و تماس با رییس جمهور جیبوتی!

طنز و کاریکاتور > طنز - دفتر رییس جمهور سابق، سفارش در خصوص تایید صلاحیت سید حسن، تماس با اوباما برای قول قطعی آزادی تفنگداران، عذرخواهی از رییس جمهور جیبوتی و...را تکذیب کرد.


کلنگ نیوز گزارش داد:

در پی تماس های مکرر مردم عزیز منطقه نارمک و میدان بیست و هفت، دفتر محمود احمدی نژاد برخی خبرها را کلا تکذیب کرد.


در این تکذیبیه که یک نسخه از آن بر دیوار مغازه عمو سبزی فروش نصب شده و بعد در اختیار خبرنگار کلنگ نیوز قرار گرفته آمده است:

ملت شریف ایران، سلام

در خصوص برخی مسائل مطرح شده در رسانه ها ذکر چند نکته حیاتی است:

اول: رییس دولت مهروعدالت هیچ تماسی با باراک اوباما و تضمین مساعدت در خصوص آزادی تفنگداران امریکایی نداشته البته از کاخ سفید تماس های متعددی با ایشان انجام شد که شخصا همه را ریجکت کردند.

دوم: دکتر احمدی نژاد، توصیه ای در خصوص تفنگداران دستگیر شده به دولت یازدهم نداشته تنها دفتر ایشان پیگیر تهیه کت و شلوار و گلیم و پسته ایرانی - با پول شخصی خود دکتر - بود که با برخورد بسیار بد وزارت امور خارجه دولت کلید مواجه شد و از این بابت رییس جمهور مردمی دولت هشتم و نهم گلایه ای از کلیدسازان ندارد.

سوم: دکتر احمدی نژاد هیچ گونه توصیه و سفارشی برای تایید صلاحیت سید حسن خمینی به دستگاه های مربوطه نداشته اگرچه مردم خیلی به ایشان اصرار کردند که پادرمیانی کند اما ایشان هنوز تصمیمی در این باره ندارد.


چهارم: در خصوص خانم گلشیفته فراهانی، رییس جمهور محبوب و مردمی دولت های نهم و دهم و ... تلاش های زیادی برای بازگشت نامبرده انجام داد اما سنگ اندازی های برخی از وابستگان به استوانه ها، نگذاشت که کار انجام شود و طفلی دختر معصوم آواره دیار غربت ماند.


پنجم: در هفته گذشته اعلام شد که رییس جمهور محبوب قلوب عالم امکان و رییس پاک ترین دولت در طول تاریخ، به یک ورزشکار 21 هکتار زمین داده شده که اولا دکتر جز ماشین پژوی سفیدش که به مزایده گذاشت و معلوم نشد پولش به چه کسی رسید، چیز دیگری ندارد که هدیه بدهد. ثانیا زمین برای خداست و بنده خدا حق تصرف آن را ندارد، اگر آن فردی که اقتصاد این کشور را فلج کرده اجازه می داد، امروز هر ایرانی 20 هکتار زمین رایگان داشت و نه فقط یک ورزشکار؛ حیف که نگذاشتند دکتر کارش را انجام دهد.


ششم: تماس دکتر احمدی نژاد با رییس جمهور جیبوتی در خصوص عذرخواهی از ملت جیبوتی به خاطر شوخی های مردم با این کشور تکذیب می شود. دکتر در تماس هفتگی با روسای جمهور کشورهای مختلف ضمن بیان برخی مسائل منطقه، مشاوره در مدیریت، ارائه راهکارهای برون رفت از رکود اقتصادی، ترسیم نقشه راه برای مدیرین جهان، تنها به احوال پرسی اکتفا می کند. همچنین درخواست رییس جمهور جیبوتی در خصوص تعمیرات ساختمان مجلس از دکتر احمدی نژاد نیز تکذیب می شود. مضاف بر این، انتشار پیامکی منتسب به دکتر، مبنی بر درخواست ایشان از رییس جمهور سنگال و سودان برای قطع روابط با ایران نیز شدیدا تکذیب می شود.

در پایان با اشاره یه انتخابات پیش رو و ذکر این نکته که دکتر احمدی نژاد نامزد نشده و ملت عزیز در برگه های رای نام ایشان را ننویسند، رسانه ها را به رعایت تقوا دعوت می کنیم.

خادم همیشگی شما و دوستدار دولت بهار

محسن حدادی



سوشا مکانی: تلگرامم را هک کردند / مدیر عامل تلگرام:300 هزار دلار می دهم هر کسی این کار را بکند

ورزش > لیگ برتر - مدیر عامل تلگرام می گوید که این شبکه اجتماعی هک نمی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سوشا مکانی که در هفته گذشته راهی زندان شد در گفت و گویی اعلام کرده بود کاری نکرده است و تلگرامش را هک کرده اند!

این اتفاق در حالی افتاده است که امروز خبر ورزشی نقل قولی از مدیرعامل تلگرام را روی جلدش برده است با این مضمون:«هر کسی بتواند این کار را انجام بدهد 300 هزار دلار به او جایزه می دهم.»

 
نقدی: جان کری غلط کرده که تشکر کرده

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سربازان امام زمان مثل موش گوش سربازان آمریکایی را گرفتند و گفتند اینجا جای شما نیست، اما برخی رسانه های کشور معلوم نیست کجایی هستند پیام تشکر وزیر امور خارجه امریکا را تیتر کردند؛ که باید گفت اصلا غلط کرده که تشکر کرده اصلا سربازانشان غلط کردند که به خلیج فارس آمدند.

خبرگزاری فارس: سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش بزرگداشت شهدای خبرنگار و روز بسیج رسانه گفت: امروز با انقلاب عظیم اسلامی شرایط دنیا کاملا عوض شده است.

وی ادامه داد: یک خصوصیت مهم دنیا که حاصل انقلاب اسلامی است این است که امام (ره) قدرت ملت‌ها را در دنیا نشان داد و ثابت کرد که ملت‌ها می‌توانند برابر هر قدرتی در دنیا ولو با دستان خالی بایستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: باور غربی ها و نظام سلطه این شده که قدرت ملت‌ها را با قدرت رسانه کنترل کنند؛ البته فرمول آنها ناقص است چون قدرت خدا و ایمان را درک نکردند و روز به روز بر تعداد رسانه هایشان افزودند.

سردار نقدی افزود: لذا لشکرهای عظیم رسانه گسترده شد و امروز بیش از 95درصد رسانه های عالم در دست خشن ترین دشمنان ملت‌های عالم است چون دیگر سلاح هایشان کارساز نیست.

وی ادامه داد: رسانه امروز در دست قدرت های شیطانی است و هر روز به تعداد آنها افزود می‌شود؛ البته آنها اقدامات میدانی را هم بعنوان مکمل رسانه در دستور کار دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: مهرماه آمریکا به یک بیمارستان در افغانستان حمله کرد اما اصلا رسانه ها به ان نپرداختد و یا همین روز گذشته سربازان امام زمان مثل موش گوش سربازان آمریکایی را گرفتند و گفتند اینجا جای شما نیست، اما برخی رسانه های کشور معلوم نیست کجایی هستند پیام تشکر وزیر امور خارجه امریکا را تیتر کردند؛ که باید گفت  اصلا غلط کرده که تشکر کرده اصلا سربازانشان غلط کردند که به خلیج فارس آمدند.

وی اقدامات میدانی استکبار را برای تکمیل کار رسانه ها مهم دانست و افزود: برای خشن جلوه دادن ملت ایران مزدوران سرویس های جاسوسی آمریکایی فعال می شوند و عناصری که سلطنت طلب هستند وارد دستگاهای نظام می‌شوند و قتل‌های زنجیره ای را راه می اندازند و بدون دادگاه و قاضی برخی را می‌کشند و روز دیگری به صورت برخی خانمها اسید می‌پاشند که چهره حزب اللهی ها را بد جلوه دهند.

سردار نقدی ادامه داد: روز دیگر با دست های پشت پرده برنامه ریزی می‌کنند و به سفارت عربستان می‌ریزند تا چهره بچه های ما را خراب کنند وگرنه 100 نفر نصف شب از کجا آمدند و حمله کردند؟

وی با انتقاد از برخی اظهارات نسنجیده در شرایط فعلی ادامه داد: در برخی رسانه ها شاهدیم تیتر می زنند که ایران باید رابطه اش را با جهان عرب قطع کند؛ بایستی امروز خیلی هوشیارانه عمل کرد چون حرکت عظم انقلاب ملت‌ها را به صحنه اورده حالا دشمنان میخواهند این قدرت را علیه خود ملتها با تفرقه و جنگ و تکفیری ها بکار گیرند.

سردار نقدی افزود: یکی دیگر از مسایل مهم امروز دنیا سرعت تحولات است و هر لحظه حادثه مهمی اتفاق می افتد و این مساله اهمیت رسانه را نشان می دهد و مهمترین رسالت ما انسجام ما است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج جایی برای کنار هم جمع شدن همه رسانه ای ها و همفکری کردن برای تاثیرگزاری هر چه بیشتر است و البته امروز مدیران کشور باید خیلی بیشتر به رسانه ها کمک کنند.

وی با بیان اینکه امروز قدرت اصلی دشمن با استفاده از تزویر رسانه است که باور غلط در ملتها ایجاد می کند، اضافه کرد: امروز در رقابت مسولان امریکا برای انتخابات میگویند من زودتر پرونده ایران را پاره میکنم و با آن مقابله میکنم در حالیکه قبلا در رقابت هایشان می‌گفتند من زودتر با ایران تعامل و مذاکره میکنم این یعنی پسرفت وضعیت ما در عرصه بین المللی و کم کاری دیپلماسی عمومی ما در داخل امریکا.

سردار نقدی ادامه داد: کنگره امریکا انگار مسولیتش عوض شده و بجای قانون گزاری برای امریکا شده موسسه قانون گزاری برای ایران و یازده قانون در انتظار تصویب در مورد ایران دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اعتبار 2میلیارد و 308میلیون دلاری امریکا برای دخالت در امور داخلی ایران را، نشانه سیاست های خصمانه امریکا دانست و ادامه داد: این بودجه در کشور ما صرف رسانه هایی می شود که تصویر امریکا را زیبا جلوه می دهند.

وی ادامه داد: آمریکایی ها با لباس های زیبا و یقه های بسته و کراوات زده در منطقه می آیند و دم از صلح و آرامش و دوستی می زنند در حالی که عامل همه این جنایت ها و درگیری ها خودشان هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: جان کری اگر بودجه داشت مسولیتش براندازی نظام جمهوری اسلامی بود و وقتی ما این را مطرح می‌کردیم برخی قبول نمی کردند.

وی اظهار داشت: بسیج رسانه در کنار رسانه انقلابی و اسلامی باید آگاه سازی و بیان حقایق برای مردم را انجام دهد.

نقدی در پایان خاطرنشان کرد: اوباما در نطق سالانه خودش گفت نتوانسته هیچ کاری برای اقتصاد امریکا کند ولی چرا این موضوع در رسانه های ما مطرح و تیتر نمی‌شود چون می‌خواهند ما باور کنیم که امریکا میتواند اقتصاد ما را درست کند و این توهم که آب و نان ما را آمریکا تامین می‌کند، ایجاد شود.


کاریکاتور رهبر کره شمالی رو جلد نیویورکر/عکس

ایسنا نوشت: هفته‌نامه نیویورکر در شماره آتی خود که 18 ژانویه منتشر می‌شود، از کاریکاتوری از رهبر کره شمالی به عنوان طرح روی جلد استفاده کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از آن که پیونگ یانگ ادعا کرد که توانسته نخستین آزمایش هیدروژنی خود را انجام دهد، جامعه‌ی بین‌المللی با محکوم کردن این اقدام پیونگ‌یانگ، آن را برهم‌زننده‌ی ثبات شبه‌جزیره کره اعلام کردند.

چهارمین آزمایش اتمی کره شمالی خشم آمریکا و چین را برانگیخت اما دولت واشنگتن و کارشناسان تسلیحاتی نسبت به ادعای پیونگ‌یانگ مبنی بر این که آزمایش اتمی‌اش یک بمب هیدروژنی بوده، شک دارند.


ريختن خون محسن رضایی مباح اعلام شد + عکس

تابناک: در حالی که سرلشکر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اظهارات خود بارها بر ضرورت مصلحت اندیشی سران کشورهای منطقه و جلوگیری از وقوع درگیری تأکید داشته، به نظر می رسد مواضع وی به مذاق سعودی ها خوش نیامده است چراکه مفتی اعظم رژیم آل سعود، رضایی را تهدید به مرگ کرده است. 

بر اساس گزارش پایگاه خبری الوحده، مفتی اعظم رژیم عربستان در واکنش به سخنان محسن رضایی، خون کسانی که خادمین الحرمین را تهدید می کنند، مباح دانست.

شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ که در یک مصاحبه تلفنی با شبکه اخباریه حاضر شده بود، گفت: آن ژنرال ایرانی و یا کسانی که رژيم عربستان ـ که محل قرار گرفتن حرمین شریفین است ـ و آل سعود که به ادعای وی خادمین این حرمین هستند را تهدید کند، سزایشان مرگ و خون آنان مباح است.

این واکنش مفتی سعودی در حالی بیان می شود که محسن رضایی، رژیم عربستان سعودی را از آغاز جنگ بر حذر دانسته و آنان را از تبعات آتشی که دامنگیرشان خواهد شد، مطلع ساخته بود.



فتوای مفتی رژیم سعودی برای محسن رضایی + اینستاپست



کشف حجاب یک بازیگر زن دیگر سینما

کافه سینما: یکی دیگر از بازیگران زن سینما و تلویزیون ایران کشف حجاب کرد تا داستان دنباله‌دار کشف حجاب بازیگران زن و پیوستن‌شان به شبکه‌های ماهواره‌ای کماکان ادامه داشته باشد.

هنوز زمان زیادی از ماجرای کشف حجاب صدف طاهریان و چکامه چمن‌ماه و پیوستن‌ رابعه اسکویی و مهدی مظلومی به برخی شبکه‌های ماهواره‌ای نمی‌گذرد که حالا یکی دیگر از بازیگران زن جوان سینمای ایران عکس های بدون حجاب خود را منتشر می‌کند.

کشف حجاب یک بازیگر زن دیگر سینما

بهارک صالح نیا بازیگری است که مجید مجیدی را روی پرده دارد. این بازیگر امسال فیلم «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را نیز در جشنواره فجر خواهد داشت.

او همچنین تصاویری از حضور خود در پشت صحنه سریال در حال پخش «پشت بام تهران» منتشر کرده است.

کشف حجاب یک بازیگر زن دیگر سینما



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دستگردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
بهتر بود سردار نقدی بزرگوار ما کلام خوش بو تر از گل خود را با همان واژه های مستدل ادامه میدادند و در استفاده از واژه ناسازگار با ادبیاتشان چون غلط کردند بهره نمیگرفتند زیرا که آسیب رسان به غنای فرهنگ ماست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار