فرماندار تالش از افتتاح 29 میلیارد و 164 میلیون تومان پروژه عام‌المنفعه این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این اعتبار 91 پروژه در بخش‌های مختلف را شامل می‌شود
کد خبر: ۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ 29 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از تالش، علی فتح‌اللهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر از تلاش و همراهی خبرنگاران با فرمانداری این شهرستان قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: خبرنگاران در تمام شرایط سختی‌ و گرفتاری‌ در مسایل، مشکلات، رصد کردن برنامه‌ها و پیام‌رسانی و انتقال اخبار صحیح به مردم همراه ما بودند که جای قدردانی دارد.

فرماندار تالش این شهرستان را دارای قومیت‌های مختلف دانست و افزود: در تالش مذاهب مختلفی با صلح و صفا در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند که می‌توانند الگوی مناسب را برای ارائه یک برند و تابلوی تبلیغاتی معرفی کنند.

وی با بیان اینکه تالش دارای چشم‌اندازهای خوبی است، گفت: تالش دارای سواحل بسیار زیبا و با چشم‌انداز بسیار خوبی برخوردار است.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های این شهرستان برای کاهش بیکاری به درستی استفاده نشده است، ادامه داد: اگر تعاملات بین اداره‌های شهرستان فراهم شود بسیاری از معضلات برطرف می‌شود.

وی بروکراسی‌های اداری را مانع از سرمایه‌گذاری در تالش دانست و یادآور شد: یکی از وظایف ما تلاش برای برطرف شدن پیچ و خم‌های اداری است تا بتوانیم آسان‌سازی کنیم و در عین احترام به قانون، ضوابط و مقررات تمام دستگاه‌ها بتوانیم این پیچیدگی‌ها را به حداقل برسانیم.

فتح‌اللهی، با اشاره به اینکه 300 روستای تالش دارای برق است، تصریح کرد: شناسایی و معرفی 11 نقطه ساحلی به منظور اجرای طرح‌های شیلاتی و اشتغالزایی و تولید شناسایی شده است و ما جلسات متعددی در این زمینه داشته‌ایم.

وی گفت: بیش از 20 میلیارد تومان پروژه‌ در قالب 6 طرح اقتصادی برای سرمایه‌گذاری مشترک با بنیاد برکت برگزار و انتخاب شد که اقدام‌های اداری آن در تهران در حال اجراست و در این صورت برای بیش از 250 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.
فرماندار تالش از افتتاح 91 پروژه عمرانی و عام‌المنفعه این شهرستان در دهه فجر خبر داد و یادآور شد: برخی از این پروژه‌ها مانند پارک علم و فناوری و طرح‌های اشتغالزایی برد ملی دارد.

وی اعتبار پروژه‌های مذکور را بالغ بر 29 میلیارد و 164 میلیون تومان عنوان کرد و متذکر شد: افتتاح این پروژه‌ها از نظر اشتغالزایی شرایط بسیار خوبی را برای شهرستان فراهم می‌کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار